recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dette bør  du vide før køb på Coolshop.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDette bør du vide før køb på Coolshop.dk

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

Har kun positive ord fra coolshop.dk, selvom jeg ikke køber spil i Danmark længere. Prismatch/garanti er jo bare en markedsføringsmetode anyways. Hvis man kan få det billigere et andet sted, hvorfor køber man det så ikke der?

Når du ikke køber i Danmark, så formoder jeg at du også 100% forstår hvorfor man, hos de firmaer som tilbyder prismatch og garanti om billigste pris, fortsat køber hos dem.

Ellers virker det da for dumt at forlænge ens chancer for garanti og leverings tid ved at købe i udlandet, værdien af din vare nedskrives på stedet, når den ikke sælges med dansk origin.

men ok, vi alle vil gerne have den billigere, nogle mener det er værd at købe i udlandet, og andre følger butikkens regler og dermed får den pris de ønsker.

Hvad er hagen ved at købe i udlandet fremfor i Danmark? Hvis vi ser bort fra at man så ikke kan bytte sine spil hos gamestop med udenlandske spil (hvilket også er helt hen i vejret i forvejen..)

Til top
InSideYou Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2009 kl. 23:06

Det var bare et eksempel, og handler også nogle gange fra England selv..

Og får nogle så er det meget vigtigt at have den danske udgave.

Men jeg sys det er FULDSTÆNDIGT spild af penge :)

Redigeret af InSideYou - 22-Marts-2009 kl. 23:07
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu