|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bart ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 11-Februar-2008 kl. 19:04 |
Ohøj.. Jeg er stødt ind i et problem... Problemet er der uanset om jeg bruger IMGBurn eller DVDDecrypter.. Problemet er at min Device Buffer svinger helt vildt, og min brænder brænder derfor kun med 1,6 % speed, hvor at jeg havde valgt en 8 speed.. Jeg ved ikke hvorfor den pludselig er begyndt at køre dette, da min brænder er ret ny..
|
|
Pioneer 427XD
Zaptor Hjørring AntenneSelskab |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Sandsynligheden taler for at din IDE controller er gået fra Ultra DMA Mode og ned til PIO mode. Prøve at læse beskrivelser om hvordan du tjekker og afhjælper problemet her (på Engelsk): Troubleshooting: Enabling/Checking DMA in Windows Vista, XP, 2000, Me, 9x Redigeret af DrageMester - 11-Februar-2008 kl. 20:42 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |