|
DH61AG...hvilken core cpu? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2014 kl. 17:13 |
Hej
Er lidt rusten mht. komponenter. Hvilken Core proccessor vil i mene vil være den kraftigste, hvis der benyttes en 90w dell power brick? Systemet er et dh61agl med ssd og 4gb ram. Der er intet optisk drev eller anden hardware (måske lige en blæser). |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bundkort kan max tage en 65w cpu, så der findes et par i5 og i7 S versioner (65w).
Mvh Gigabyte Redigeret af gigabyte - 08-Februar-2014 kl. 21:05 |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Hvis det er noget skal købe ind, hvorfor så ikke tage et thin itx h81 kort?
|
|
![]() |
|
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
...og få mulighed for at bruge de nye Haswell Core i'ere. Ja godt forslag. På et eller andet tidspunkt skal jeg bruge en PC med noget mere saft og kraft, så mine overvejelser gik på om jeg skulle tage springet nu. Jeg har nogle dele i forvejen, bl.a. Dell's power brick og RAM, derfor så jeg på DH61AGL som kan udnytte de 19V fra Dells' prower brick. Jeg syntes dog Core i7'erne er for dyre, så jeg vil vente med at anskaffe mig en "power" PC, og så måske bygge noget op omkring AMD FX-8320, som er noget bedre value for money, især når strømforbug ikke er den afgørende faktor. Jeg lander på DH61AGL og en Ivy Core i3. Så har jeg en PC kørende for ca. 1400,- Mange tak for svarende :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |