recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DH61AG Passer CPU køleren?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DH61AG Passer CPU køleren?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DH61AG Passer CPU køleren?
    Sendt: 11-April-2012 kl. 22:30
Hejsa.

Jeg er lidt i vildrede. Mit alt inclusive onboard motherboard brændte af forleden og nu har jeg fået pengene tilbage.

Jeg har derfor købt denne sag.

På dette billede kan man se kortet oppe fra:

Det er 4 huller rundt om CPU soklen, hvilket jeg går ud fra det er der man skal fæstne CPU køleren?

Jeg har købt denne:

Spørgsmålet er nu, kan den være der? På billede 2 kan vi se at lige til venstre for Soklen er der nogle komponenter der stikker op. Må den godt gå hen over det? Og kan den egentlig det og samtidig slutte tæt?

Ellers syntes jeg det er noget svært at finde en køler der passer på. 

Jeg har en 19V brick. Er selve ampere ligegyldigt eller, skal man være opmærksom på noget der også? Kan den få for meget strøm og brænde af.

Redigeret af DiscomanDK - 11-April-2012 kl. 22:35
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 22:59
Hvad angår powerbrick må den bare ikke overstige 12A. section 2.2.3.3.
Køleren burde kunne være der.

http://downloadmirror.intel.com/20068/eng/DH61AG_TechProdSpec05.pdf
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Hvad angår powerbrick må den bare ikke overstige 12A. section 2.2.3.3.

Medmindre der er noget ganske specifikt til hindre for det, udover kortslutningsstrømme, så har ovenstående principielt ingen betydning.
En enhed trækker ikke mere strøm end den selv skal bruge, (altså medmindre noget er gået galt), uanset hvor meget der er til rådighed.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu