recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dhcp problemer med wndr4000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dhcp problemer med wndr4000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dhcp problemer med wndr4000
    Sendt: 29-Maj-2013 kl. 22:13
Efter et kort strømudfald har jeg problemer med mit internt, mit waoo net er dødt og fejlmeldt, men

Det mest underlige er at mit lan netværk er dødt, sker intet.
har prøvet at hardreset min netgear router, men det underlige er at den ikke spytter nogen ip adresser ud på lan siden. Når den lige er reset og man kobler sig op på det ubeskyttet trådløse netværk så giver den fint de bærbare enheder en ip adresse, men det virker ikke med kabel og på pc'er og fatter ikke hvad.

når jeg så manuelt går ind og giver en ip adresse på en pc altså 192.168.1.5 og subnet 255.255.255.0
så kan jeg stadig ikke komme ind på dens ip adresse. Og jeg må indrømme at jeg er fuldstændig blank, nogen gode bud hvorfor lan siden af min router ikke virker??
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 23:07
Kan der være sket en overspænding ifm. det strøm udfald du nævner?

Får du link på dine lan porte? 
Til top
birddog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2013 kl. 12:26
Jamen alt er muligt.

når jeg tester i hvilken som helstport i routeren så lyser de rigtige dioder på routeren når kablet kommer i, og min pc siger at der nu er kommet netværk som den prøver at tilslutte, men det altid med at den ikke kan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu