|
Diablo 3 åben beta i denne weekend |
Besvar |
Forfatter | |
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2012 kl. 11:07 |
Bare lige til info.
Hvis der sidder nogen derude og venter spændt på Diablo 3.
Så er der åben Beta i denne weekend
|
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg holder lige ud lidt endnu, men jeg skal da helt sikkert have spillet før eller senere. Er der flere på recordere der også skal have det, kunne det jo være at vi skulle finde ud af noget sammen;-)
|
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har været med i betaen i noget tid, men det gav nok blod på tanden til at jeg preordered det den dag de afslørede release datoen Elskede også D2 så havde sgu nok gjort det, beta eller ej XD
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det korrekt at de har mainstreamet spillet så valg ikke er låste og det er meget forsimplet??? Altså i forhold til den gamle diablo
|
|
Juleulven
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg vil faktisk sige det er meget identisk som jeg husker D2 ... der er dog kommet en del flere ting omkring "battle features" og "passive skills"...
Der er også kommet "crafting" på :) har gennemført Betaen (lvl 10) med en barbarian ind til videre
|
|
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så fik jeg også gennemført betaen.
Indtil videre er det fedt og ja det minder meget om de gamle Diablo spil, Der lidt mørke stemning og tons af loot :-)
Jeg valgte at spille med en barbar da jeg tænkte han ikke ville være så grafisk krævende som en wichdoctor som jeg planlægger at spille til release.
Min PC er ca 6 år efterhånden så må sige jeg er lidt forbavset over at min PC som er under min requirements kunne trække spillet. Jeg havde sat alle settings til det lavest mulige dog, så det var ikke specielt kønt. Men stadig lidt overrasket så fint den egentlig kørte det, stort set uden nogen lag eller andre ting.
Anyway har lige bestilt en ny PC, så er jeg helt klar når spillet bliver releasset 15 Maj :-)
|
|
nekolas
Guld medlem Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus: Ja de har streamlined det lidt må man sige.. Fx er der ikke stat points fordeling mere, det er automatisk. Det samme med skill points, der unlockes bare nye skills (og runer) for hver level. Derudover har de også gjort så at damage på skills altid er weapon baseret, hvilket føles lidt underligt hvis man er en wizard, og var vant til at spille sorceress i D2.
Klondike: Min PC er 4 år gammel og regner også med at købe ny PC :-) Venter dog til maj/juni når intel og nvidia får udgivet deres nye generation af processorer og grafik kort
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |