recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Diablo 3.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Diablo 3.

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 18:15

Diablo 2 blev udgivet i 1996. Det er altså begrænset hvor meget det kan have solgt for 10 år senere. Selv hvis det har solgt en del, er det til latterligt lave priser. Desuden har annonceringen af Diablo 3 skabt interesse, og der er blevet solgt noget pga. det. 
Jeg køber simpelthen ikke det argument, at det er pga. vedvarende indtjening fra Diablo 2, at Diablo 3 skulle tage så mange år om at komme ud. Det hænger heller ikke sammen med hvordan resten af industrien gør...


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 19:24
Eh, er det ikke også ret ligemeget? Spillet er udkommet, veteranerne vil helt sikkert tude og alle de nytilkomne vil elske det. Life goes on.

Ville det ikke være mere relevant at snakke om hvad folk synes om det?
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Eh, er det ikke også ret ligemeget? Spillet er udkommet, veteranerne vil helt sikkert tude og alle de nytilkomne vil elske det. Life goes on.

Ville det ikke være mere relevant at snakke om hvad folk synes om det?


Kan vi godt hvis ellers man kan logge ind Angry Wink
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 21:02
True. Snedigt at udgive et Singleplayer spil på den måde når serverne er nede. Jeg er glad for at jeg ikke har taget fri for at spille det d:
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 21:17
Er blevet smidt af serveren to gange her til aften, men har nået lvl 30 med demon hunter. Elsker spillet! Det er D2 nostalgi <3 Dog skuffet over ikke at have fundet en eneste unique eller set item endnu :) Virker som om at rare items er meget mere dominerende end de var i D2. PS. historie mæssigt er "introen" til act 4 alt for nice!! :O
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 21:58
teh wut. Hvor langt tid tog det dig at nå lvl 30?

Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 22:48
Spillet åbner meget hurtigere hjemme end med mobil internet. Bare belastende med error 37 eller jeg ikke får min hero liste....
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvorfor fanden har det spil været så længe på vej? Inkompetence?

Har nu set lidt gameplay, og det ligner fuldstændig 2'eren. 


Én ting er at ærgre sig over at det ikke er kommet før, men din argumentation halter. Der er MEGET der er lavet om fra 2'eren, og det kan man så lide eller lade være - men hvis du bare har set video'er af det, så tror jeg ikke du har forstået implikationerne af ændringerne. At kaldet det inkompetence er temmeligt ignorant. Historien er _massivt_ mere detaljeret og dybdegående, og spillet indeholder i det hele taget en størrelse og dybde som du ikke får nogen idé om ved at se et par youtube videoer. Jeg vil meget gerne diskutere kvaliteten af spillet - med folk der rent faktisk har spillet det. Selvfølgelig ligner det 2'eren, på samme måde som Fifa 2012 ligner Fifa 2002 - der er stadig 11 spillere på banen. Det er trods alt en ny version af samme spil, ikke et nyt spil.

Jeg er "veteran", jeg har spillet D2 siden dagen før det udkom, og de sidste 10 år har det udover lidt konsol-spil med vennerne været groft sagt det eneste computerspil jeg har spillet mere end et par timer. Og jeg synes de har lavet et home run. Der er ting der er lavet om, som man kan lide eller lade være, men jeg synes mere der er tale om ændringer, end om at det er "dumbed down" som der ellers har været talt om. Nogle ting er forenklet, men det betyder bare at der bliver fokus på andre ting som ikke havde den store betydning i D2. Crafting er for eksempel blevet en meget mere væsentlig del af spillet, og Gold er rent faktisk en mangelfuld ressource i mere end 2 levels. Jeg har dog "kun" spillet 10-12 timer indtil videre, så hvor godt det bliver på sigt, vil vise sig.

Bemærk når man vurderer den grafiske kvalitet og detaljering, at præcist som med D2 da det udkom, så har fokus været at give så mange som muligt muligheden for at spille det. Jeg spiller det på en 2010 Macbook Air, og uden at jeg vil påstå det er fuldstændigt flydende, så ser det godt ud og er fuldt ud spilbart. 

Jeg er indtil videre stor fan af de små samtaler som éns follower har kørende med én, det er med til at give dybde til historien. Men det er muligt at jeg bare får lov til at kvæle ham, når jeg har hørt de samme "sjove" kommentarer 70 gange Wink
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

teh wut. Hvor langt tid tog det dig at nå lvl 30?


Jeg har spillet lidt over 12 timer kan jeg se, og er lvl 27 - jeg har så taget mig god tid til at afprøve alle skills løbende (hvilket kan lade sig gøre fordi éns skill-valg ikke er fastlåst), plus spildt et par timer på at sidde fast i slutningen af act 2 - hvor jeg burde været gået i seng, det var slet ikke så svært da jeg var vågen nok til at fatte hvad der foregik Wink Det kan sikkert nemt gøres på den halve tid hvis man bare blæser igennem.

Serveren har iøvrigt kørt perfekt hos mig, spiller via fiber. De første to timer efter launch brugte jeg på at bande over at jeg havde lavet rod med installationsfilerne, så jeg "gik glip" af serverproblemerne i starten, og siden har det kørt perfekt.

EDIT: 100% single player, iøvrigt.


Redigeret af Otto J - 16-Maj-2012 kl. 09:39
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 10:32
Nu har jeg ikke holdt helt øje med det, men de der 10-12 timer skal nok passe meget godt (da jeg skrev sidst, det er self steget siden LOL). Jeg har så også rendt rundt og fået spildt noget tid, fx fik jeg klaret leoric tidligt igår i single player, men så skulle jeg starte forfra da min bror kom online og klare det igen med ham. Ligeså snart vi så havde klaret ham sammen, så kom hans kammerat online for første gang og jeg blev så nød til at klare ham end tredje gang i træk LOL

En anden ting der er nice er at man sagtens kan spille sammen på trods af ens level er langt fra hinanden. Tror vi var et party hvor jeg var lvl 11 og de andre var 3, 7 og 23. Men det virker som om at det meste af exp'en går til de lavere lvls så at de kan lave "catch up" imens man spiller

Er på nuværende tidspunkt lvl 34 og er nået til nightmare (men jeg havde så også dagen fri igår til at spille!). Hvordan går det for jer andre?




Redigeret af nekolas - 16-Maj-2012 kl. 10:36
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Nu har jeg ikke holdt helt øje med det, men de der 10-12 timer skal nok passe meget godt (da jeg skrev sidst, det er self steget siden LOL). 

Hvis du klikker på karakteren i opstarts-billedet, så kan du se hvor mange timer du har spillet (jeg er glad for at jeg ikke kunne dét i D2 Wink)
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oplevede at min svoger, som jeg har som ven på battlenet pludselig kom ind i mit spil. Jeg havde valgt singleplayer. Hvordan kan det lade sig gøre? Skulle ikke en gang sige ok for det. 

Du vælger som sådan ikke multiplayer. Du starter et spil, og så vælger du at åbne spillet for andre. Hvis du ikke specifikt har valgt at åbne spillet, så må det have været en glitch.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu