|
Diablo 3. |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Den første til at gennemføre D3 på Inferno var en dansker. Han fandt kun 1 rare item gennem hele spillet. Jeg har ikke selv fundet nogen og er lige blevet færdig på nightmare. Så du har været meget heldig at have fundet 1
|
|||
![]() |
|||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
||
Fik spillet lidt i går aftes med ca 25% ekstra og må indrømme at der kom lidt gode ting.....tak for tippet.
Set items har jeg heller fundet nogen af endnu - er kun på act 3 normal. I både D1 og D2 fandt man da set items lige fra starten.
|
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
||
Jeg har måske misforstået, men er det Rare du mener? Jeg finder da masser af items der er benævnt Rare (de gule) og er kun lige startet på Act II.
Derudover så virker spillet nu fint for mig uden lag. Om det er den maintenence de lavede på serverne i Søndags (hvor der stod "Breaking News - serverne er nede" når man loggede ind) eller om det skyldes at mit internet fra Yousee ikke virker og jeg er blevet nødt til at skifte til mobilt bredbånd ved jeg dog ikke.
Jeg er dog ret overrasket over at det virker på mobilt bredbånd. Har en 3G modem/router fra 3 og kan spille Diablo 3 uden problemer samtidigt med kæresten. Vi har normalt ret dårlig forbindelse på telefonerne, men modemmet får åbenbart fint hul igennem.
|
|||
![]() |
|||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
||
Tror han mener Legendary. Jeg finder også tonsvis af Rare. Har 86% i Magic Find på Normal. |
|||
![]() |
|||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
||
Det er legendaries han mener, for man er jo stort set garanteret 2x rares på alle bosserne første gang man spiller igennem normal
![]() En anden ting jeg ikke bryder mig om er at mange legendaries ser ud til at være ganske dårlige ifht. rares tilgængelig på samme level. Et eksempel er Windforce (legendary bow). Dens DPS ligger vidst imellem 600-800, og dem jeg har set har ikke specielt gode random stats. Prisen på dem er imellem 1.5-6 millioner på AH, men jeg har allerede formået at købe en meget bedre rare 1 hand crossbow til en lavere pris
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
||
Nu har jeg spillet Diablo lige siden nummer 1 kom i midt halvfemserne og jeg spiller igen. Eneste anke jeg har er at min battlenet navn NIDHUG nu er NIDHUG#xxxx det er sku da ikke så unikt.
Så skal jeg lige vænne mig til at de totale nærdødsoplevelserne ikke længere kommer på 0.1 sek men på 5 sekunder. Men efter at have spillet min soft mand til level 10 er jeg nu hardcore og Hardcore er det eneste rigtige alt andet er for tøsedrenge ;o) jeg er level 18 ved det er lidt men som familiefar har jeg ikke meget gamer tid som i gamle D2 dage hvor NIDHUG var den første ww barbar i hardcore i Kaos kirken ;o) Gkæder mig til at se hvad act 2 byder på for act 1 har ikke skuffet ;o) Hilsen Jonas Bojer |
|||
![]() |
|||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
||
Hader error 3007. Den kommer bare for ofte.
|
|||
![]() |
|||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
||
Har ikke haft nogen fejl endnu, hverken på mac eller PC. Super spil iøvrigt.
|
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Pis? Jeg har selv en iMac mid 2011. Hvad er der galt med spillet, siden du beskriver det sådan? (R)øv! Havde da lige håbet på at game lidt Diablo III i sommerferien, men vil da ikke bruge penge på det, hvis det er lige så dårligt optimeret som f.eks. Skyrim til PS3.
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
||
Prøv at kigge på Blizzards supportforum for D3 på Mac. Der er tonsvis af tråde om emnet. I bund og grund er spillet mega dårligt optimeret til Macs med bestemte grafikkort, og problemet opstod angiveligt fra én tidlig version til en anden.
Du kan prøve at hente spilklienten og så finde nogle der kan undvære et guest pass. Jeg køber bare spillet igen hvis det kommer til at køre ordentligt, og det stadig siger mig noget når gæstekoden er færdig. |
|||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|||
![]() |
|||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
||
Ang Mac problemer: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4310033204
|
|||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Jeg tror det er den specifikke model Naieira har, som giver problemer (eller også er den bare langsom...) Jeg spiller på en 2010 Macbook Air, og det er i underkanten men spilbart. Så jeg mener bestemt ikke du skal tage for givet at du ikke kan køre det på en MAC.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |