|
Diablo 3. |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er grafikkortet som Blizzard ikke lige kan hitte ud af at understøtte ordentligt. Jeg havde uden problemer 60 fps i WoW.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Ok, det var da en lettelse!
Mener der sidder et ganske udemærket gfx-kort i min iMac 2011 (Radeon 6750M), og Apple plejer vist at have et godt forhold til AMD, når det kommer til gfx-kort. De gange hvor der har været problemer med drivere, har ofte været på nVidia-kort.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Man må formode at der kun er en med det navn, og så er det vel ligeså unikt ![]() |
|
![]() |
|
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
Er der andre der oplever fejl 3007? Jeg syntes jeg er rimeligt hårdt ramt, lige så vel som mange andre brugere omkring i verden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 8910 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |