|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2007 kl. 08:51 |
Min er blevet afsendt fra moviezoo igår da de har fået den lager før end forvente.. så skulle lægge i postkassen når jeg kommer hjem håber jeg, men lad os nu se postdanmark!
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
De har også afsendt min..... Men man skal aldrig stole på Post DK |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Kedeligt at de ikke har Die hard pakken med de 4 film |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Ja, men 1+2 skulle efter planen også komme 6. november i scandinavien. |
|
![]() |
|
Boel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
Jeg modtog Die Hard 4.0 på Bluray igår mandag fra Steriostudiet.Glæd jer det er noget af det bedste jeg har set og hørt på blueray.
|
|
![]() |
|
![]() |
Svin |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Fik set filmen igår på min ps3 og nøøøjjj den står godt, Men Men 2 gange frøs filmen så jeg misse et par sekunder, så tror desværre sony Firmware trænger til en update, for jeg fornemmere min Ps3 har visse problemere mede blu-ray, selv med firmware 0,93
|
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8666 |
![]() |
Ingen problemer med DH4 på PS3 her.
|
|
![]() |
|
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
Så filmen igår på fuld drøn, ingen problemer overhovedet. KANON FED FILM
![]() |
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
Fedtede fingre på disc'en???
|
|
![]() |
|
![]() |
Den var taget lige fra coveret og i ps3eren.. Har også været ude for 1 spil hvor den frøs fast og var ikke andet end at slukke... |
|
Panasonic G20E
|
![]() |
|
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
har lige bestilt Transformers og Into the Blue på Bluray samlet pris inkl forsendelse 270 kr på www.sendit.com har købt der nogle gange før og det virker - og man sparer kasses iforhold til DK
ville lige dele det med jer andre |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |