|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Jeg ville ønske, man kunne tage screen shoots, hvor folk virkelig kunne se kvaliteten af billedet. Føj den er skarp Jeg fik endelig tid til, at se filmen i aften og hold da helt op den står skarpt. Absolute én af de fedeste skiver jeg har, når det kommer til billede, og så gør det ikke noget, at lyden er lige så fed |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Bare synd den unratred ikke er ude på bd
![]() |
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Jannik, Det ser rigtigt spændende ud med sendit.com. Ved du hvor de sender fra? Her tænker jeg på told og moms. Lige til din orientering, så står der følgende på Transformers som Blu-Ray DVD EXTRASPLEASE NOTE THIS IS THE CARTOON VERSIONDen "rigtige" Transformers film er kun kommet på HD-DVD Mvh Jan |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |