|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() Sendt: 03-December-2007 kl. 08:42 |
|
Hej Recordere, er der nogen, som ligger inde med information om at denne udgivelse er en regionsfri eller regionslåst vers.? http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?partner_id=1000798 8&item_id=1367362&tab_id=60&site_id=69 |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Die hard fra US er regions låst. Alle FOX titler er låst. Desværre. |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Skidt
![]() |
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
![]() |
|
Er der så nogen der ved om det er unrated med en masse bandeord og blod? Og hvor jeg bestiller den billigst? |
||
![]() |
||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|
Ja meget, det kræver en del tid at holde øje med hvad titler der er låst og hvad der er ikke er. Men den UK eller DK udgave af Die Hard 4.0 står kanon på Blu-ray, så du kan i princippet roligt købe den.
Så vidt jeg ved er det kun på DVD du kan få en unrated, Blu-ray udgaven er den samme som i biografen. Redigeret af ashdk - 03-December-2007 kl. 14:52 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tjaa men jeg vil jo gerne have collectionen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |