|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 26> |
Forfatter | ||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Nu er Planet of the Apes nok ikke lige en boks jeg tager med men den "Planet of the Apes" der indgår i boksen mon ikke det er 1968 udgaven og ikke 2001 versionen? Multiple-disc box set includes: |
||
![]() |
||
MIDWAY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() |
|
jeg sidder lige og kigger på de film i har anbefalet og har lige oprettet mig hos dvdstrax, men er det et dansk firma eller kommer tingene fra Norge. for så kommer der vel told oveni. og trækker de beløbet allerede nu inden filmene er på lager ?? eller venter de |
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Så har jeg også bestilt, nu håber jeg bare prisen holder Edit: tak for tippet Redigeret af staack - 13-Februar-2009 kl. 23:53 |
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|
så er begge bokse bestilt.. så må man se om man får den til prisen
![]() |
||
![]() |
||
erla ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Kunne ikke finde planet of the apes - har du et link til den boks ? |
||
![]() |
||
multix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Skive, Danmark Status: Offline Point: 2264 |
![]() |
|
http://www.dvdstrax.dk/index.php?SCREEN=item&item=172540 &department=&Group=31&Sector=19 Edit: Du skal søge på den Redigeret af multix - 14-Februar-2009 kl. 01:04 |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Jep, den skal da bestilles inden de opdager smutteren... mener ikke at de kan hæve mere end de 208,- ( incl porto ) selv om boksen skulle blive dyrere... de kan dog, formoder jeg, annullere ordren...
|
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
![]() |
|
Fedt med disse links til billige blu-rays! Takker Kampus!!! Jeg tror/håber ikke at de "løber" fra disse priser... så er jeg ret sikker på at vi på recordere kommer efter dem... he he!
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
|
Filmene bliver sendt fra DK, så der kommer ikke moms på. De film jeg har fået er norske, dvs. norsk tekst bag på coveret. Man kan så vælge DK undertekster i filmene. Der er på alle deres film angivet hvilke undertekster(sprog der er på filemene. |
||
![]() |
||
Mathias90 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-November-2008 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Begge bestilt :)
Tak for tippet. Håber det går igennem! |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
|
Også bestilt her. Tak for tippet |
||
![]() |
||
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
|
Så fik jeg bestilt Die Hard. Tak for tippet.
|
||
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |