Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
MaXer
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1958
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 16:19 |
Kampus skrev:
MaXer skrev:
det irriterende ved det sæt er bare, at det garanteret bare er et enkelt cover med plads til 4 discs, og ikke en rigtig box.... Det er det jeg har set de fleste steder... |
Det er det desværre ja. Sådan er min DVD udgave også. Man kan se det på et bagside shot:
|
Æv, så springer jeg over... Mit DVD sæt er en rigtig boks, så håbede på også at kunne få dem sådan på BD. Men ak nej... suk...
|
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 16:30 |
MaXer skrev:
Kampus skrev:
MaXer skrev:
det irriterende ved det sæt er bare, at det garanteret bare er et enkelt cover med plads til 4 discs, og ikke en rigtig box.... Det er det jeg har set de fleste steder... |
Det er det desværre ja. Sådan er min DVD udgave også. Man kan se det på et bagside shot:
|
Æv, så springer jeg over... Mit DVD sæt er en rigtig boks, så håbede på også at kunne få dem sådan på BD. Men ak nej... suk... |
Nå ja, jeg ser sådan på det at det er pladsbesparende. Og skiverne er jo de samme
|
|
MaXer
Guld medlem
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 16:33 |
Kampus skrev:
MaXer skrev:
Kampus skrev:
MaXer skrev:
|
Æv, så springer jeg over... Mit DVD sæt er en rigtig boks, så håbede på også at kunne få dem sådan på BD. Men ak nej... suk... |
Nå ja, jeg ser sådan på det at det er pladsbesparende. Og skiverne er jo de samme |
Det er rigtig nok, men det at det ikke er en ordentlig boks oveni det at transferen ikke skulle være andet end en (til tider god) opskalering af DVD'erne, og siden jeg har nr 4 på BD i forvejen, så tror jeg bare jeg klarer mig med hvad jeg har.
|
|
|
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 17:06 |
MaXer skrev:
Kampus skrev:
MaXer skrev:
Kampus skrev:
MaXer skrev:
|
Nå ja, jeg ser sådan på det at det er pladsbesparende. Og skiverne er jo de samme |
Det er rigtig nok, men det at det ikke er en ordentlig boks oveni det at transferen ikke skulle være andet end en (til tider god) opskalering af DVD'erne, og siden jeg har nr 4 på BD i forvejen, så tror jeg bare jeg klarer mig med hvad jeg har. |
ØV! Det lyder da ikke særligt godt! Så er den måske ikke værd at eje alligevel? Forskellen er ret stor mellem de tre første og så 4'eren på DVD. Synes endda at 4'eren er hammergod, der mangler bare lige HD lydsporet for at den kan erstatte BD'en
|
|
MaXer
Guld medlem
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 17:08 |
Kampus skrev:
MaXer skrev:
Kampus skrev:
MaXer skrev:
Kampus skrev:
MaXer skrev:
|
Det er rigtig nok, men det at det ikke er en ordentlig boks oveni det at transferen ikke skulle være andet end en (til tider god) opskalering af DVD'erne, og siden jeg har nr 4 på BD i forvejen, så tror jeg bare jeg klarer mig med hvad jeg har. |
ØV! Det lyder da ikke særligt godt! Så er den måske ikke værd at eje alligevel? Forskellen er ret stor mellem de tre første og så 4'eren på DVD. Synes endda at 4'eren er hammergod, der mangler bare lige HD lydsporet for at den kan erstatte BD'en |
Det er bare hvad jeg har hørt/læst. Du må meget gerne melde tilbage når du får dem. Jeg har ikke set 4'eren på DVD, kun BD, og der står den jo selvfølgelig knald godt!
|
|
|
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 17:22 |
Jamen jeg købte DVD boksen i Bilka 14 dg før jeg fik BD afspiller. Og så har jeg også set 4'eren på BD, og der er ikke ret meget forskel på billedet. Selvfølgelig står den skarpere på BD, men ikke ret meget skarpere
|
|
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 21:27 |
jeg købte denne for nogle måneder siden - det er en rigtig box
alle med danske tekster http://www.axelmusic.com/productDetails/9321337100517
Edit: ups udsolgt
Redigeret af Nikodk - 18-Februar-2010 kl. 21:34
|
|
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 23:38 |
Nikodk skrev:
alle med danske tekster
http://www.axelmusic.com/productDetails/9321337100517
Edit: ups udsolgt |
Ja den er så uden tekster, så der findes nok ingen rigtig box med tekster
|
|
BowieCool
Guld medlem
Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
|
Sendt: 18-Februar-2010 kl. 23:43 |
Nikodk skrev:
alle med danske tekster
http://www.axelmusic.com/productDetails/9321337100517
Edit: ups udsolgt |
Jeg synes ellers, at man kan se på bagcoveret, at der ikke er dk tekst på 3´eren
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub) Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
|
|
Nikodk
Guld medlem
Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
|
Sendt: 19-Februar-2010 kl. 11:34 |
BowieCool
Jeg synes ellers, at man kan se på bagcoveret, at der ikke er dk tekst på 3´eren
[/QUOTE skrev:
ups det har du ret i. Men de andre har.
Nu er Die Hard vist heller ge |
ups det har du ret i. Men de andre har.
Nu er Die Hard vist heller genren, hvortil det er mest svært at følge med uden tekster
|
|
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 19-Februar-2010 kl. 11:48 |
Nu er vi vel nogle stykker, der har ventet på en samlet dansk udgivelse. Og det har været 3'eren der hele tiden har manglet tekster. Så det er derfor at boxen først er blevet tilgængelig for nylig
|
|