recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - digiality
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdigiality

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andy Pandy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juli-2005
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: digiality
    Sendt: 19-Juli-2005 kl. 18:58

Hejsa,

Jeg er ny på forumet, men håber nogen vil hjælpe mig.

Er i den lykkelige situation, at jeg er ejer af en pc og et fjernsyn (wauw!). Nu kunne jeg godt tænke mig at se lidt tv (sputnik) og video og lignende fra min pc på mit tv. Der er faktisk et vga-stik i mit tv, men det understøtter kun op til 640x480, og mit grafikkort kan ikke gå under 800x600.

Jeg har et s-vhs stik i mit grafikkort foruden vga og dvi. Så jeg overvejer ret meget at købe en digiality AV-Link 3. På den måde slipper jeg for kabler og andet bøvl hen over stuegulvet. Allerede nu ligger der et kabel hen over gulvet, så jeg kan høre lyden fra computeren over mit anlæg.
Ja, faktisk ligger der to, for jeg har også et antennekabel fra mit antennestik over til mit tv-kort. Sikke noget!

Mit fjernsyn har et par år på bagen. Det er et Grundig 32" widescreen, og det har kun scart, vga og antennestik. Intet svhs.

Er der nogen, der har erfaring med digiality, og ved, hvor godt det virker? Er lidt nervøs for, at signalet (lyd som billede) mister meget ved at blive trådløs.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu