|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cptrico ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 02-Marts-2005 kl. 15:32 |
Hej alle sammen. Jeg er ny til dette forum, men jeg er som jer mange andre ude efter en HTPC som er lille, lydløs, huritig og smart. Jeg har fuldt tråden om ASUS Pundit-R meget nøje og jeg ved at det nok ender med jeg køber sådan en fandme en smart lille maskine. Men så faldt lige over denne her som minder lidt om Pundit, men tvtuner m.m er bare indbytte fra starten. http://usa.asus.com/products/desktop/digimatrix/overview.htm Er der nogen af jer der kender noget til denne maskine. Om den er smartere end Pundit. Kan se at den ikke er lige så hurtig som Pundit. Er mere nervøs for at det tvkort der er indbygget ikke er så godt. Havde regnet med at købe et Hauppage 250 og putte i Pundit maskinen hvis det bliver sådan en. Men venter spændt på at høre om der er andre der ved noget om den eller om der ligger nogle tests eller reviews på nettet man kan læse. |
|
![]() |
|
Cptrico ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Leder også efter det bedste plasma tv. Havde kigget på panasonics 42 tommer, da det var test vinder ud af 8 fjernsyn. Men fandt ud af at DVI porten sad i fronten af tvet. Fandme grimt :) Så har kigget på et Amitech 42 er der nogen der kender til det, eller har et andet godt forslag hvis man skal ud og invistere i sådan en satan. \\CPTrico |
|
![]() |
|
Swinn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Den ser sku fin ud, kan den afspille divx osv., hvor kan man købe den? Swinn |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.home-cinema.dk/index.php?show=produkter_plasma_cr ystal_pd4262 Virker det her ikke for billigt. ? Specs er rigtig gode, men er kvaliteten god alligevel.? Mega billigt!!
|
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Alt er jo relativt. Man kan få 42" Plasma skærme på priser helt ned til 10.000. Typisk har specs'ne selvfølgelig en betydning, men det der er aller vigtigst er at man ser skærmen. En skærm kan have nok så gode specs, men billedet ser ud af h.... til i virkeligheden. Der er ikke andet for at prøve den, hvis du er hooked på den... |
|
![]() |
|
![]() |
Firmaet Home Cinema ligger i jylland desværre. Men kunne godt være det kunne betale sig at tage der over hvis man kunne se det live anyway der er et godt review af DigiMatrix på denne hjemmeside http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=1963&p=1
|
|
![]() |
|
Swinn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Hej igen Jeg prøver lige igen, kan man afspille Divx osv. på DigiMatrix?? Swinn |
|
![]() |
|
![]() |
Ja du kan sagtens afspille divx og mp3 m.m fra DigiMatrix
se mere på http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=1963&p=1
Cptrico |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Du kan afspille divx på enhver pc, blot der er installeret et divx codec. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
Cool, er der nogle der har prisen på den, og hvor man kan købe den? Swinn |
|
![]() |
|
Elsner ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
SHG.dk har endeligt fået dem. De er dog noget bebrede iforhold til Pundit-R |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt ked af at Pundit-R får så meget kritik lige nu //CPTRICO |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |