recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital box til 2 kort f.eks viasat + CD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigital box til 2 kort f.eks viasat + CD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denice12 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Januar-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Digital box til 2 kort f.eks viasat + CD
    Sendt: 13-Januar-2010 kl. 17:33
Hejsa.

Håber det er det rigige forum.

Vi står og skal flytte i et hus hvor der intet TV er. Så vidt vi ved er der bare en antenne på taget.

Tv3 er et must (for konen :) ). Så viasat kommer vi ikke udenom, men de tilbyder bare ikke nok til at dække vores behov.
Jeg har hørt en lille smule om man kan få bokse der kan håndtere 2 kort, 1 fra viasat og 1 fra Canaldigital men ved ikke om det er sandt, og ved heller ikke hvilken slags parabol man skal have op.
Jeg ved heller ikke om man kan få programkort hos viasat/canal digital uden at få deres parabol osv sat op. Vores Sony 46w5500 har et modul til et kort kan det evt. bruges ? boxer kombineret med viasat kan også være en mulighed.

Hvis der er nogen der har erfaring med dette hører jeg gerne om det og også gerne anbefalinger til parabol / boks osv. Boksen må også gerne være med harddisk og HD.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu