|
Digital Devices Transponderliste |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kori ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2013 kl. 13:06 |
Jeg bruger et Digital Devices Cine CT V6 kort til mit Windows Media Center, det har virket fint indtil min antenneforening ændrede opsætning fra:
Network ID: 4684 Frekvens: 156,00MHz Symbolrate: 6,875 QAM 64 til Frekvens: 143,00MHz Nu mangler DR1, DR2, TV2, DR3 samt HD for samme kanaler. Det er transponderlisten CableGeneric6875.csv jeg har brugt og kan sagtens tilføje flere linjer men jeg har ikke nok indsigt i listeopbygningen så jeg ved hvad der skal stå. Det er ikke nok at tilføje den nye opsætning det har jeg prøvet. Mvh Kori |
|
![]() |
|
BPed ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kori
Prøv dette: http://www.electrola.dk/shop/yousee-transponder-447p.html De har styr på det med Windows media center Mvh BP |
|
![]() |
|
Kori ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2013 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej BP
Mange tak, det prøver jeg. Mvh Kori |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |