|
Digital fotoramme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jsh662 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2013 Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2013 kl. 21:28 |
Hej
Vi påtænker at give mine forældre en digital fotoramme. Den skal kun bruges til billeder. Dvs. Video og lyd mm er unødvendigt. De er meget pc svage og bruger det stort set aldrig. Vol gerne have at vi fx. Kommer med en usb stick og ligger billeder ind. Jeg ved ikke om de kommer med intern hukommelse eller en usb stick skal sidde i rammen ? Hukommeflseskort fra digital kamera er ikke nødvendigt, da de pt. Ikke bruger det. Budget 500 til 600 kr. Nogen forslag ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fotorammer bruger SD kort og USB stick. Et SD kort er at foretrække, da det sættes ind i enheden, og ikke stikker ud og kan gå i stykker.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og så bør du sikre dig at den kan starte billedfremvisning,
uden at du som bruger skal gøre noget... |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |