|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ttn123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
ThordanDK: Nu må du melde dig på banen hvis ikke tråden skal overtages af højtalersnak Som en side note kan jeg fortælle at jeg nok invisterer i et par aktive Podspeakers med en sub: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/podsp eakers_micropod_se_active_hoejttalersystem_hvid.htm Jeg kan købe een aktiv og en passiv Pod og så finde en Sub jeg synes passer til. Det vil sagtens kunne køre på HTPC'en lydkort. Så ska jeg bare ha fundet et kick ass lydkort istedet for det onboard jeg bruger i dag. /Thomas
|
|
![]() |
|
ThordanDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Det er helt fint at den går over i højtalersnak . Det hjælper jo altsammen til at holde tråden øverst på listen |
|
![]() |
|
ttn123 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Heheh...sådan kan man jo også se på det. Er det et problem at have en splitterboks som du kan bruge til at skifte mellem lyden på TV'et og anlæget? En anden løsning kunne være en splitter der fordeler SPDIF signalet til dit grafikkort og dit anlæg. Jeg har kun fundet een til optisk SPDIF men det må være muligt at få een til coaxial. Prøv evt. at spørg www.av.connection.com. De har ihvertfald den optiske udgave. /Thomas |
|
![]() |
|
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hej, På mit M2A-VM HDMI kan man vælge at sende lyd via den indbyggede HDMI port og der er en Coax udgang også, det burde løse opgaven. Det er så desværre et am2 bundkort, så din cpu og ram passer ikke i Men investsering i ny cpu og ram samt MB kan gøres for ca. 2000,- så hvis du kan få lidt penge for det gamle, kan det være en god løsning, også økonomisk. Kan desværre ikke teste om det virker i praksis med lyd ud både på HDMI og Coax, da jeg kun har projektor og derfor ikke kan bruge HDMI lyd - endnu. |
|
![]() |
|
ThordanDK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
ttn123, god idé med splitteren, den kigger jeg nærmere på. Fimpe, jeg har faktisk overvejet at hoppe over på AM2 formatet, men som du selv siger så skal der lige en ny cpu og måske nyt ram osv. osv. Og jeg tror faktisk ikke at den sender lyd i HDMI og coax samtidig. Det kunne også være jeg skulle acceptere at lyden altid skal over surroundforstærkeren. Det startede med en Xbox som ledte til nyt fjernsyn m/hdmi, og så nyt grafikkort og nu snakker vi nyt mce hardware. Oven i det hele kom også xbox tilbehør, vægbeslag, nye kabler osv. osv. Det er en dyr hobby Tænker på at en multifjernbetjening måske er løsningen, så forstærkeren og tv altid tændes automatisk med mediacenter. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |