recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital lyd problem  (YouSee/Philips)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digital lyd problem (YouSee/Philips)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Digital lyd problem (YouSee/Philips)
    Sendt: 03-December-2014 kl. 12:36
Jeg bruger YouSee kabel-TV og har et Philips TV 32PFL7695H/12 som (bortset 3,5mm hovedtelefon-tilslutning) kun har digital coax udgang for ekstern forstærker.
Jeg har nu fået mig en forstærker med digital indgang, så jeg kan få bedre lyd og det fungerer fint på samtlige DR's kanaler samt DK4 HD, men på følgende kanaler får jeg ingen lyd fra min digitalt tilsluttede forstærker - kun knitren, hvorimod der stadig er normal lyd i TVet:
  • TV2 HD
  • SV TV 1 HD
  • DV TV 2 HD
Har i to omgange talt med YouSee support for at høre om der var forskel på lydformatet eller kunne være anden årsag, men de er helt uforstående. Blev første gang viderestillet til "Udvidet support", som sendte mig et "YouSee godkent" kabel for at sikre at det ikke var indstråling, men dette kabel gør ingen forskel. 

Har uden resultat også:
  • Genindlæst kanaler
  • Været alle indstillinger igennem på TVet
  • Slukket for WiFi (undgå mulig indstråling)
Er der nogen der har forklaring (og evt. løsning) på dette problem.

Jens

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu