Hej drenge,
Jeg har læst en del af de forum opslag der er herinde og andre steder på nettet, men syns ikke rigtig jeg har fundet frem til de spørgsmål jeg nu engang selv har ;). Jeg er en del blank på det digitale TV område og håber derfor på jeres hjælp.
Endvidere kan jeg fortælle jeg ejer en Samsung M86BD i størrelsen 40" og i et 26" Samsung R86BD.
Men mine generelle spørgsmål går egentlig mere på det digitale signal, jeg har erhvervet mig en digital modtager fra Yousee, en Sagem et eller andet, som er sat til min 40". Men er der ikke andre muligheder for at modtage digitalt tv end denne box? Jeg er nemlig ikke særlig tilfreds med dette yousee produkt, hvor bl.a. tekst tv er utrolig langsomt og derudover går den i stå i tide og i utide.
Yderligere har jeg min 26" til at hænge i soveværrelset hvor jeg kun modtager analog signal (puha) hvad er mulighederne her? - jeg kan selvfølgelig modtage de 4 digitale kanaler, men er jeg ellers nødsaget til at se de andre analogt?
Til sidst har jeg overvejet at anskaffe mig et mediecenter (HTPC), vil dette evt. gøre processen med digital tv nemmere - har hørt noget om nogen DVT-C kort osv. nemlig?
Det var vidst alle mine spørgsmål, ser frem til jeres hjælp.
På forhånd tak ;)