|
Digital tv i gl. tv med boks |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
dosdesign ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Hej ja 1999 kr og i butik og jeg bor i by med Fona hmmmm køber sgu' men hvofr var de ikke med i pricerunner ??? Men er de ikke ved at gå konkurs Fona åhhh
Er der en bedre større dansk side som denne da? Hvis man klikker på lagerstaus står der ikke på lager ? Redigeret af dosdesign - 02-Februar-2016 kl. 23:25 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Her skriver de at der 20 på vej den 7. februar.
https://www.komplett.dk/product/843647/elektronik/dvd-og-blu-ray/dvdblu-ray-afspillere/samsung-bd-h8500n-blu-ray-spiller |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
![]() På Bilka online kan man nemlig ikke forud bestille, så vidt jeg kan se. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Er der noget jeg har overset?
Er Komplette.dk en del af Fona? |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Det ved jeg ikke.
Jeg troede at du henviste til Fonas betalingsstandsning. Min fejl. |
|
![]() |
|
Åh..
![]() Det jeg mente var at dosdesign snart står uden TV modtagelse. Med hensyn til Fona, der ville jeg nok ikke handle i øjeblikket pga. evt. kommende problem med garanti, hvis de lukker helt. ![]() Samsung går måske ind og dækker alligevel, men det bøvl der måtte blive? Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
dosdesign ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
ja nu ville jeg købe bilka eller Føtex online (der står 2 dage lev på pricerunner)- MEN når man vil handle på deres sider og vil lægge i kurv kan man ikke klikke? ergo kan man ikke bestille - ja der står ik på lager online, men hvordan gør man så
VIlle helst bestille i en butik der ligger i min by som de to (det komplett er online og man skal jo så sende frem og tilbage hvis der komr fejl i den, kan ikke gå ned i butikken som bilka/Føtex) øv Redigeret af dosdesign - 03-Februar-2016 kl. 17:22 |
|
![]() |
|
Prøv at snakke med Bilka/Føtex butikkerne og se om du kan reservere en.
Spørgsmål er hvor mange styk de får leveret, hvis de overhovedet når ud i butikkerne? Risiko er at de kun når til on-line og er væk i løbet af nul-komma-ingenting. Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Bestiller du online og der kommer fejl, som skal rep. på reklamationsretten, så er det butikken der sørge for porto begge veje. I reglen skriver man bare at man skal bruge en retur label. |
|
![]() |
|
har bestilt komplett nu - hvis ikke jeg får inden 7 feb kan jeg så annullere - kan ikek se hvornår jeg får bilka sagde de ikke havde dem og i min by havde de aldrig haft dem ? Føtex siger de ikke har så skal man ind og bestille og betale men de vidste ikke om de havde den
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |