|
Digital tv i gl. tv med boks |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Korrekt! Min box er en Vantage købt i Tyskland.
|
||
![]() |
||
dosdesign ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
|
Hej jeg har også kun brug for dette - altså bare kunne optage fra tv og se det og slette det - men den skal kunne : - Optage men jeg ser andet der er optaget og ligger på harddisken - Optage mens jeg ser det den optager lidt forsinket (timeshift) - Skulle kunne dele filer op - Kunne huse hvorfra man kom til hvis man stopper en optagelse man var ved at se - hmmm der er nok mok mere men behøver ikke brænde ud og kvalitet betyder ikke meget bare alm standard opløsning Hvor kan man få en brugt Harddiskopt. til 500 kr brugt MED mpeg4/digital tuner ? Hvor kan man købe een optager billig der kan det jeg kræver? Det med pixelere i min denverboks er ikke kun dét, jeg har gode kabler og ny usbstick, den kan heller ikke altid optage to ting i træk hvis den har været slukket standby - er meget langsom i epg m.m kun god til husbehov ogs billig ! |
||
![]() |
||
dosdesign ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
|
OK jeg er vist med - den kan kun vise/optage på harddisk på AV kanalen ergo skal man selv skifte manuelt mellem være timerecording øv øv så skal jeg smide den ud ! |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
De digitalboxe lever tit deres eget liv. Jeg har også flere gange mistet nr 2 optagelse når der har været programmeret to lige efter hinanden. Tror faktisk det var fordi jeg havde lagt 5 min til i indstillinger. Så kan skidtet jo ikke finde ud af det.
Men sådan en box med to tunere og HD kan alt det du efterspørger. Nyprisen er så også derefter, ca 2400kr. Det er desværre ikke så ofte der er brugte til salg. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det havde jeg jo skrevet hvordan det skulle gøres. Hvor kan du købe en billig Recorder, tja du kan jo prøve køb/salg/bytte. Havde du nu kommet med det spørgsmål om et par måneder, så kunne du købe min. Den sælges ikke før. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
jeg snakker om recorder med digital tuner mpeg 4 - brugte findes nok ikke, da ingen rigtig har digitaltuner endnu kun dem til mange tusinde - men hvor kan man købe en ny recorder/harddisk optager med digital tuner/mpeg4 som bare kan det jeg kræver - altså ikke brænde ud med mere
Stadig træls man skal rette sine indlæg, den fatter ikek det man skriver hurtig |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der er brugte på markedet ind i mellem, nye Samsung eller LG, kan fås som skrevet for under Kr. 2000-, eller som også skrevet leje eller købe en af YS modtagerne. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Du skal købe en digitalmodtager med harddisk i. Du skal vende dig til at det ikke hedder en recordere, men en digitalmodtager med PVR.
Klaus |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5320 |
|
Kan bare ikke lige læse ud fra manual om det samme gælder for din Denver model? Men der skal så stadigvæk dobbelt programmering til for at optage på HDD recorder. Giver bare lidt af den gamle analog maskines fordele med timeshift og opdeling af optagelser, hvis ellers programmeret kanalskiftet kører stabilt. Da du allerede har boksen, er det jo gratis at prøve lavpris systemet. ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Der kan no også bruges en mere brugervenlig lappeløsning. Lej en YS modtager, og køb den nye når den kommer, skulle være tilgængelig i Marts |
||
|
||
![]() |
||
|
Ok jeg skal nok ikke ud i at skal programmere både recorder og boks og ved ikke hvad lavpris system er JørgenT ? Og denver model kan ikke skifte kanal og det ville da være noget værre rod så skulle begge dele passe tidssynkron præcis hele tiden, den kan ikke meget den Denver - så denne mulighed er glemt troede bare hvis en harddiskoptager/recorder fik digital signal via boks kunne den optage. Men det er så kun på dens AV kanal - håber de kommer på tilbud optagerer med mpeg4 - men så ked af at smide min sony optager ud!
Og KLaus skriver "Du skal købe en digitalmodtager med harddisk i. Du skal vende dig til at det ikke hedder en recordere, men en digitalmodtager med PVR." Men det hedder da stadig en harddiskoptager man køber med digital tuner i(mpeg4)!! Dvs. en recorder ! Jeg ved ikke hvad en digitalmodtager er med PVR iforhold til det? Er det ikek bare en digitalboks som har harddisk - begge dele er vel lige gode og in ! |
||
![]() |
||
|
Hvad er en PVR, det er en Recorder, hvad er en Recorder, det er en PVR, altså det samme. Hvad er der i vejen med at leje en YS modtager, den kan det du ønsker og mere til. Du kan også som skrevet en del gange købe en Samsung eller LG til små penge. Glem den gamle, den er skrot. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |