|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bozzie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 26-Juni-2008 kl. 17:00 |
Hej. Vi har lige købt kolonihave og vi vil gerne se på et skarpt billede på det ny indkøbte LCD tv. (Det blev et DENVER LCD 20´´M/DVD) Jeg har også investeret i en Philips DTR220 digital modtager. Der sidder 2 analog antenner på huset og der er skygger og knas på DR og TV2. Kanal København, en af SBS kanalerne står helt klar. Vil jeg kunne koble den digitale boks til og få et knivskarpt billede, eller skal jeg ud og købe en udendørs antenne? En kammerat har fortalt at han både tager analog og digitale kanaler, men hans anlæg er nok lavet sådan at han kan tage begge dele. Hilsen Bo
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
De 2 analoger antenner er vel vandret polariserede og nogen sender måske lodret polariseret.
![]() Redigeret af moho - 26-Juni-2008 kl. 17:18 |
|
![]() |
|
![]() |
Æhmm hvaba bah jooh, de sidder godt nok vandret på masten...
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tilslut boksen og se hvad der sker, når du indstiller den til K51 (Hove Lynetten, Landskrona). Senere også Gladsakse. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for et kort og præcist svar. Jeg satser på, at jeg har boksen i morgen med posten, hvis Post Danmark altså når det. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Med posten.? De fås da rundt om i faghandlen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
2 antenner ? I hvilken retning ? Har du brug for 2 ? Hvilke kanaler ser du det analoge tv på ? Det bør virke , men 'knas' er jo ikke ligefrem godt. Det kan imidlertid være kablingen der ikke er god og vandtæt længere. Men prøv nu først. Lars |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jeg nægter tro Digi-tv.dk har billeder hvor De direkte påpeger forskellen mellem Vandret og Lodret Polarisation
![]() ![]() ![]() Redigeret af moho - 27-Juni-2008 kl. 15:30 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå men jeg tilsluttede boksen, og den begyndte at søge. Efter endt søgning fandt den 10-15 tv kanaler og 0 radio stationer. DR, DR2, DR Update, TV2, kan jeg se uden problemer, men de sveriges kanaler jeg har adgang til kan jeg ikke se, signalet er for dårligt, så billedet fryser og hakker. Det betyder ikke så meget, for Sveriges tv intereserer mig ikke. @Radiomand: Jeg valgte at købe den på nettet, fordi den var billigere. Jeg gav 434,- hos www.befro.dk Tak for hjælpen indtil videre, og god weekend. Redigeret af Bozzie - 04-Juli-2008 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Den har længe været til salg i Føtex/Bilka til 399,-
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Vi havde ellers kigget i Føtex, men vi så den ikke. Jeg betalte heldigvis kun 35 kr mere for den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |