|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
esbenuth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 21:24 |
Hej alle.
Jeg har et spørgsmål ang. digital tv fra yousee. Har for nyligt købt et Panasonic TX-P46G10 og er overordentlig glad for det. En af grundende til at jeg købte det er at det havde dvb-c tuner osv. Så vidt jeg kan forstå er der er en indgang i siden der hedder common interface, det passer ca. med at sådan et kort du får med en digital tv boks kan passe deri. Jeg bliver lidt i tvivl om man så kan nøjes med at bestille sådan et kort fra yousee, nu når jeg har kabel tv derfra i forvejen og så bar stikke kortet i tvet og så henter den så de dvb-c kanaler der er.. Eller skal jeg stadig ha' den dumme digitale tv boks, eller kortlæser evt. ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
Du skal naturligvis have en Viaacess kortlæser til TVet, ellers kan kortet jo ikke bruges. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Du skal have en kortlæser (også kaldet CA-modul) og et kort. Ekstern boks behøver du ikke.
Du kan allerede nu se DR1, DR2, DR Update og TV2 digitalt, da disse ikke kræver kort. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
esbenuth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Mange tak for hurtigt svar..
Har også kigget lidt rundt nu og kan se noget ang. de CA-modul, kan i evt. poste et par links om der er forskellige modeller eller er der et bestemt man skal købe ? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40550 |
![]() |
De sælges jo af bl.a af You See, så det kan jo fås derfra sammen med kortet. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det kan jeg sådan set godt se nu :)
Jamen så siger jeg mange tak for de gode svar. Fortsat god aften ;) |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis ikke du ønsker tillægskanaler, altså andre kanaler end dem du har i mellem/fuldpakken, så kan der IKKE bestilles på You See hjemmesiden, da du der skal vælge tillægspakke, men køber du hos en lokal forhandler er der ikke det krav. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |