|
Digitale kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mazip ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2014 kl. 11:13 |
Hej.
Jeg har netop fået waoo fra Verdo. Jeg har et Samsung ue55es7005xxe med DVB t2/c/S2 Mit problem er, at jeg ikke kan finde digitale kanaler, når jeg udfører en kanalsøgning. I mit soveværelse har jeg koblet en digital boks til et gammelt tv og her kan jeg godt finde de digitale kanaler naturligvis. What to do? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal sætte TVet til at søge under korrekt tuner, formentlig "kabel" da jeg går ud fra at Waoo sender signalet som DVB-C. Du skal desuden indtaste netværks ID, symbolrate, frekvens og modulation. Disse oplysninger skulle du gerne have fået fra Waoo.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Mazip ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
Har prøvet alle mulige kombinationer.
Vælger kabel (digital og analog) I operatørvalg vælger jeg "andre" da yousee og canal digital er de to andre muligheder Netværksid 100 Startfrekvens 243, men så kan jeg ikke få lov til at foretage en søgning. Har prøvet alle andre kombinationer og med automatiske mulighedr.. |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Startfrekvens er 234 (skal måske tastes som 234000).
Redigeret af lunddal - 18-August-2014 kl. 11:59 |
|
![]() |
|
Big mistake!! Virker nu. Mange tak :)
Pinligt! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |