|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
otruz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Når jeg sætter den til DK nu og starter søgningen finder den intet og den spør' heller ikke om netværks-id?? /:
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er ikke usædvanligt, at C- Tuneren ikke er aktiv i DK mode, men bliver det i Sverige eller Finland.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
otruz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2010 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Har sat den til DK igen og indtastet id. Den finder mange digitale kanaler, men stopper ikke søgningen?
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
![]() På lillebroderen 5404H er der ihvertfald ingen problemer med at finde de digitale kanaler uden videre. På det skal man i øvrigt ikke skifte mellem digital og analog tuner. Den finder først de digitale og dernæst de analoge og de ligger så i samme liste og kan frit blandes efter ønske.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Du har ret! Efter at have fundet 228 digital er den nu igang med at finde analoge.. jeg må væbne mig med tålmodighed! og vente spændt...
|
|
![]() |
|
![]() |
Sådan. Virkelig lækkert og hold da op et forbedret billede! :) god aften folks!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |