|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() Sendt: 01-Marts-2007 kl. 08:41 |
På førnævnte svenske side... bliver dvb-t tuneren i Panasonic PX70 omtalt. Der bliver også nævnt, at der er kortlæser i tuneren der passer til "Boxer". Boxer er så vidt vides en svensk udbyder af kabel-tv. Men er der nogen der ved, hvad det er for en kortlæser der er i PX70, hvis der overhovedet er det i den danske model. Men hvis der er, kan den så bruges til Stofanets digitale spejl??? Ved godt at ved stofa, skal man bruge en dvb-c modtager. Men hvor ville det være genialt, hvis den rigtige kortlæser var indbygget i drømmeskærmen. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Prøv at kigge på faktaboksen på den linkede side. De skriver ikke noget om DVB-C tuner, men om DVB-T tuner
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() |
Jo tak... jeg har godt læst den igennem. Så lad mig omformulere lidt. Ved nogen hvordan det svenske Boxer fungerer? Jeg har forstået det sådan, at det var noget rent teknisk der gjorde, at danske udbydere kun kan bruge dvb-c. Hvordan kan det være, at svenske udbydere åbenbart tilbyder betalingskanaler via dvb-t? Redigeret af MadManMingo - 01-Marts-2007 kl. 10:08 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Man kan(skal) vel også have kortlæsere til satellit. Hvad angår DVB-T nettet, så er det vel den danske stat der bestemmer hvem der skal have adgang og på hvilke betingelser.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Det vil så sige, at man kan bruge dvb-t tuneren til at modtage de normale landsdækkende signaler DR1, DR2, TV2 ol. Men hvad skal/kan man så bruge PX70's kortlæser til i Danmark???
|
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Du kan bruge DVB-T tuneren til de danske kanaler. Kortlæseren kan du ikke bruge til noget, før og hvis DK vælges samme løsning til betaling tv. Med mindre du kan få fingre i et Boxerkort.
|
|
![]() |
|
![]() |
En skam med kortlæseren. EFTERLYSES P(et eller andet)70 med indbygget dvb-c og kortlæser hertil!!! Man kan jo ikke få det hele... Det er stadig et fedt TV og står helt sikkert på min ønskeliste... |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Boxer er et DVB-T net - ganske som det DR1, DR2 og TV 2 benytter, men i Sverige har de så betalingskanaler, der kræver kort. |
|
![]() |
|
![]() |
Okay - Tak fordi du lige fulgte op på Boxer.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved lige hvad du mener... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |