|
|
|
Besvar
|
Side <1234> |
| Forfatter | ||
miaj
Super bruger
Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Sendt: 03-September-2009 kl. 16:36 |
|
|
firedtv er det et floppydtv som er lagt i en kasse? og er det samme hvis tages ud af kassen? |
||
|
|
||
![]() |
||
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10667 |
Sendt: 03-September-2009 kl. 16:49 |
|
I princippet ja til begge spørgsmål. Flemming |
||
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
mylle
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Sendt: 03-September-2009 kl. 16:51 |
|
|
komplett.dk har vist stadig et par stykker
|
||
![]() |
||
Bent MN
Junior bruger
Oprettet: 07-December-2006 Status: Offline Point: 39 |
Sendt: 03-September-2009 kl. 17:20 |
|
|
Det skidt
|
||
![]() |
||
Stone
Super bruger
Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
Sendt: 04-September-2009 kl. 15:55 |
|
Hej Flemming. Mener du godt på den måde, at hvis det sendes ukodet, som det er tilfældet med TDC om ca. 1 uge, kan man benytte andre kort uden problemer eller.... Mvh. Steen |
||
![]() |
||
Pizzabager
Redaktionen
Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
Sendt: 04-September-2009 kl. 16:12 |
|
HVis man vil anvende Vista MCe eller Win 7 MCE, er det kun fire/floppyDTV der virker.. og det skyldes DVB-C ikke er understøttet i Vista/Win 7 MCE. og digital everywhere er de eneste der har lavet Drivere som gør at Windows tror det er DVB-T tunere.. Hvis man vil bruge DVbviewer, mediaportal eller andet, kan man bruge mange forskellige DVB-C tunere... til |
||
![]() |
||
Benu
Guld medlem
Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Sendt: 04-September-2009 kl. 16:56 |
|
|
Er der nogen som ved om stoppet af produktionen også omfatter Eyetv, har læst at nogen har fået dem til at virke i Vista.
|
||
|
Den Ben
|
||
![]() |
||
Neurobrain
Bruger
Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Sendt: 06-September-2009 kl. 10:13 |
|
|
Typisk. Havde lige besluttet mig for at gå FloppyDTV vejen, når Win 7 udkommer...
|
||
![]() |
||
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Sendt: 06-September-2009 kl. 10:30 |
|
|
Man skulle tro at alle større udbyder og film industrien presser på for at nedlægge disse løsninger med at pille sine optagelser ud.
det er dog kun min teori og ikke andet. alt skal copy sikres med HD, ligesom DR1 skal gøre det. Man kan godt gemme dem på en harddisk en gang, men kan ikke overføres til andre media. |
||
![]() |
||
Pizzabager
Redaktionen
Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
Sendt: 06-September-2009 kl. 12:21 |
|
|
tror ikke helt på at det er pga manglene salg de lukker, det er det klart meste brugte kort, og det er ikke fordi det er billigt, det er næsten dobbelt så dyrt som de andre DVB-C kort.. jeg kunne godt forstille mig at nogen har givet et godt tilbud på hele butikken så det ikke længere er muligt at få nogen ordenlige tunere til vores HTPC.. |
||
![]() |
||
Patriarken
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Sendt: 06-September-2009 kl. 13:05 |
|
Well, nu skal vi ikke glemme at HTPC'ere ikke just er mainstream. Ja der er et marked, ja der er mange der har Floppy tunere - men nok kun i de kredse vi normalt bevæger os i. Floppy Tunernes styrke ligger i det den indbyggede CI læser og Driveren. Driveren koster penge at udvikle, men man skal heller ikke glemme at selvom man får sit elektronik produceret i Kina eller lignende, så er det altså en ret omkostningstungt, hvis ikke vi snakker masseproduktion. Jeg har et håb om at en af de store spillere på markedet, fx Hauppauge eller lignende køber tuneren og rebrander den. |
||
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Neurobrain
Bruger
Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
Sendt: 06-September-2009 kl. 16:07 |
|
|
Ville være lækkert, hvis "tuneren" blev opkøbt.
Surt, hvis driver-supporten også forsvinder. Hmmmm - Måske skal jeg droppe min HTPC og anskaffe mig en skide Yousee HD-boks.. |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <1234> |
| Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |