|
Digitalisering af smalfilm |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 11:52 |
Skal det være billigt, så er det den her metode:
Skal det laves mere professionelt, så tror jeg altså ikke du kommer under 10,- i minuttet.
|
|
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 12:25 |
Jeg har brugt http://www.smalfilm.dk/ved en enkelt lejlighed og jeg var overrasket over kvaliteten.
Min svigermor havde fundet nogle ruller film i et par tobaksæsker, så jeg regnede ikke med at der ville komme noget godt ud af det. Men frem tonede de fineste film af min hustru som ganske lille. Det var dog stumfilm, så jeg kan ikke sige noget om, hvordan det bliver med lyd, men de skriver da, at det godt kan lade sig gøre. |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Sendt: 18-November-2010 kl. 13:44 |
Har i øvrigt tidligere prøvet at gøre det samme bare på en flatbed scanner, det funker også til ug. Nogle flatbed scanner kan scanne flere billeder af gangen, altså et stykker af en filmstrimmel og lægger så de indscannet enkel billeder ned i en mappe, som så bearbejdes og kan lægges ned på en timeline eks. FCP. og skydes ud til det videoformat man måtte ønske.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |