|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
4 GB (8 hvis det skal være vildt, eller han kommer til at optage meget HD-video).
Det er bedre at starte med et hurtigt 4GB, end et billigt 8 GB. Det har noget med hastigheden at gøre.
M.v.h.
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Ville dette her være godt : http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/hukommelse/SAN4GBSD/sandisk-4-gb-sdhc-hukommelseskort? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvis det er hvad budgettet rækker til, så ja.
Skal det være optimalt til HD-video, og være medvirkende til at kameraet fungerer lidt hurtigere, skal det som min. være kort med 15 - 20 Mb/s. Som f.eks. dette:
Selv benytter jeg disse kort:
M.v.h.
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Det er jo lige det med budgettet. ![]() ![]() ![]() Redigeret af urup - 22-December-2010 kl. 12:41 |
|
![]() |
|
![]() |
Nu er alle de omtalte kort på 4 GB.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
![]() |
ohh, c'est vrai, pardon ! ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hvis han så skal have et rigtig godt kort, kunne dette så ikke også være pengene værd?
http://www.proconsult.dk/katalog/m_fv/s_fv-flash/ram-sdhc2/fl-sdsdx3-008g.html |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, så sandelig da. Dobbelt kapacitet, høj hastighed og billigere.....go for it!
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() |
Jeg kan se, at Føtex nu sælger et Canon Ixus 105 i brun for 699,-. Det er altså billigt!
vh. ThomasP |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det' sq en super pris og en, i min øjne, super flot farve dertil. Og så er den "kun" på 12MP = bedre end dem med flere.
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Sagtens.. han får ikke brug for et andet!
Ultra kortene er langt langt hurtige nok.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |