Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Vilhelm
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Status: Offline
Point: 1508
|
Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 22:06 |
Må jeg henvise til tråden "YouSee's vildledende kampagne", hvor jeg i redigeret form har fremført mine synspunkter.
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
 |
SVP03
Guld medlem
Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
|
Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 22:12 |
Den har jeg set.
|
SVP03
|
 |
ClausJ
Guld medlem
Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
|
Sendt: 05-Oktober-2009 kl. 22:15 |
reslfj skrev:
Vilhelm skrev:
lunddal skrev:
Jeg vil nu ikke kalde det for falsk reklame.
Det digitale signal er der, og kunden skal ikke betale ekstra til YouSee for det.
Om man har det rette udstyr eller ej, er noget andet. |
For dig og mig er det ikke falsk, for vi ved hvad det hele går ud på. Men for den forudsætningsløse, hvis parti jeg tager, synes jeg at YouSee's kampagne i flere henseender er vildledende, for nu ikke at sige falsk.
|
Nu er jeg meget kritisk overfor marketing og sælgere - jeg synes, de skal tale sandt, som var de vidner i en retsal. Og det er ofte endog meget langtfra tilfældet.
Men der må dog være grænser for, hvor dumme borgere kan være - uden at skulle under forsorgen. Der er altså ikke OK at være dummere, end Politiet tillader.
Når det er gratis at køre på vore veje og cykelstier, så er det almen viden, at man selv må købe bil eller cykel. Hvis man vil have medvind på cykelstien, må man også selv tjekke vejret og vinden. Selv når man betaler for Storebæltsbroen - kommer der ikke en bil med i købet.
Som borger må man bruge de 'talenter' man har. Selv hvis man kun har een 'talent', må man ikke grave den ned.
Såden er det - og det bliver ikke anderledes.
Lars
|
Spot on 
Nogle folk har en vis evne til at læse det de vil læse - tidligst bevist ved ordsproget om fanden og bibelen 
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
 |
Vilhelm
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
|
Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 00:07 |
Ad Lars
Det er lidt i overkanten at belære mig om gratis færdsel på landevejene.
Det burde være muligt at læse mit indlæg med forståelse for det glimt i øjet det også er skrevet med.
YouSee vil i kampagnen "Værsgo Danmark" gerne give os det indtryk at digitalt tv er let og ikke koster penge. Og med det rette udstyr og begrænset tv-behov er det også rigtigt.
Men YouSee er ikke et filantropisk foretagende. Man er også ude efter vores penge. Derfor er kampagnen udformet som den er, og det må være rimeligt at påpege dens skæve sider.
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
 |
manke
Bruger
Oprettet: 08-September-2006
Point: 98
|
Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 08:23 |