|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Makamakalay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 82 |
![]() Sendt: 25-September-2009 kl. 09:02 |
|
Hej,
Leverer YouSee nu frit digitalt TV til alle antenneforeninger? Jeg tænker på, at når mine forældre er medlem af Varde antenneforening, som får levere af YouSee, så burde de have et digitalt spejl nu? |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
|
Nej, der er netop nogle private antenneforeninger som ikke får det. Jeg skal ikke kunne sige hvilke som ikke får. Så det er jo bare at prøve sig frem. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Det tror jeg ikke du skal regne med, at dine forældre har. Varde Antenneforening fortæller intet om det på deres hjemmeside. Du kan evt. ringe til dem. |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
nu tilbuder de faktisk hdboxen og alle kanalerne så mon ikke der er en chance, kunne jo være deres hjemmeside der ikke er opdateret. men det er jo bare at prøve sig frem. men de skriver så dette: Vigtig: Ikke alle tjenester er tilgængelige via Varde Antenneforenings net. Du kan f.eks. ikke se HD Boks Cinema via nettet. Endvidere er ikke alle analoge TV-programmer tilgængelige digitalt på HD Boks. Redigeret af karkov - 25-September-2009 kl. 09:34 |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
Det vigtige er det her, som Varde Antenneforening også skriver: Modtagelse af digital TV fra DTT-nettet: DVB-C signalerne kan modtages med YouSee´s digitale TV modtager (tidligere benævnt Selector). Der kræves ikke programkort for at modtage disse signaler, men det kræver som minimum Mellempakken. |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|
Jeg har/havde samme "problem" som dig, dog i Grindsted
Fællesantenne. Jeg tog simpelthen blot kontakt til dem, og de kunne informere mig om, at de endnu ikke kan tilbyde "frit digital spejl", da dette krævede nogle opgraderinger af udstyr. Denne opgradering ville dog ske omkring årsskiftet 2009- 2010. Så mit gæt er, at Varde Antenneforening ikke har frit digitalt spejl endnu. Men prøv dog at tage kontakt til dem. |
||
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
|
jeg tror da at grindsted har frit digital spejl nu , hos mig virker da nogle af kanalerne uden kort , før skulle jeg bruge kort... De eneste kanaler jeg ikke kan få til at virke her i Grindsted er Kanal 5 HD , Tv2 Sport HD, Canal 9 .... |
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
|
Virker de da hos dig dig 3 kanaler Tv2 Sport HD , Kanal 5 HD og Canal 9 ???
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
|
Jeg er fra Grindsted og alle kanaler virker uden kort minus Kanal 5 HD , Tv2 Sport HD og Canal 9.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
lyder godt , men virker de 3 Kanaler så med kort hos dig Ashanti ? og hvad for en Pakke her du ved Grindsted Fællesantenne ?
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
![]() |
|
lyder godt , men virker de 3 Kanaler så med kort hos dig Ashanti ? og hvad for en Pakke har du ved Grindsted Fællesantenne ?
|
||
Sony Bravia KD-65X8505C
|
||
![]() |
||
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
![]() |
|
Jeg har fuldpakken og de 3 kanaler virker fint "Se forfra" virker også så jeg tror der er fuld hul igennem til TDC. Jeg har ikke netværks kabel på. Kun antennestik. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |