recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digitalt stereo setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Digitalt stereo setup

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 21 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2013 kl. 22:13
@Berdel: HK'en ser rigtig interessant ud, men det bliver ret garanteret svært at høre den inden et evt. køb. Derfor ryger den umiddelbart lidt ned på listen over mulige emner. Hvis du kender et sted, hvor man kan høre den, vil jeg meget gerne høre om det.

Ellers lader det som tidligere skrevet til, at jeg må ud og danne mig nogle indtryk af højttalere (især B&W CM1 og XTZ 99.26) og forstærkere (RA-12 og NAD D 3020/7050). Så må den videre beslutning tages ud fra de indtryk jeg får.
Til top
kloppern Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Hinnerup
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kloppern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2013 kl. 13:39
Spændende! Glæder mig til at høre om dine indtryk.
Til top
malke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Juni-2007
Sted: Solrød Str., DK
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 06:15
Er der noget nyt? :)

Har du været ude og lytte?
Til top
bruger udmeldt 21 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Aarhus
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2014 kl. 07:22
Hej!

Ja, og jeg har fået købt udstyret :-) Efter en del overvejelser og et par lyt, blev jeg overbevist om, at det bedste match til prisen bestod af et sæt brugte Q Acoustics Concept 20 sat på en NAD D3020. I starten var lyden ret skarp og lettere metallisk, men med tiden er forstærkeren løsnet op, og den er nu mere dynamisk og med en varm/fyldig lyd. Det er lige hvad jeg havde håbet på :-)

Tak for de gode råd og feedback :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu