recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digitalt TDC KabelTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigitalt TDC KabelTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Swiss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2005
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Emne: Digitalt TDC KabelTV
    Sendt: 25-November-2005 kl. 21:10

Jeg har læst en del indlæg i dette forum, og da jeg ikke er helt overbevist om at en HTPC er noget for mig og mit KabelTV endnu, har jeg følgende spørgsmål.

Kan jeg bare nøjes med at sætte en selector box, mellem mit PDP 436XDE og mit TDC KabelTV udtag, samt købe et kort med et årsgebyr på 199,00, for at alle kanaler i fuldpakken bliver digitale ?

Hvis ja, er der så noget jeg skal være opmærksom på ved køb af en brugt selector box ?

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2005 kl. 21:39

Ja, dette: http://www.recordere.dk/sqlforum/forum_posts.asp?TID=7528&am p;PN=1 samt at den ikke ejes af TDC, men af sælger.

Der er få enkelte lokal-kanaler, der ikke er digitaliserede.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
Swiss Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-November-2005
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2005 kl. 22:12

Ok, tak for rådet Carser

Hvor kan man købe en ny Selector box, skal det være en Sagem ICD60 fra TDC ?

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2005 kl. 22:58

Velbekomme, Swiss.

Mit sidste indlæg i den tråd, jeg gav link til, er svaret: Det er den eneste, der fås nu.
Ja, jeg kan da ikke udelukke, at en TDC-butik ligger inde med en gammel model. Og ja, det er TDC, der sælger dem.

For nærmeste forhandler og kontakt-info: http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_p ageLabel=slctr_bestil_oversigt 

eller et gratis ring til 80 80 40 40.

Redigeret af Carser
M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu