|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() Sendt: 25-November-2005 kl. 21:10 |
Jeg har læst en del indlæg i dette forum, og da jeg ikke er helt overbevist om at en HTPC er noget for mig og mit KabelTV endnu, har jeg følgende spørgsmål. Kan jeg bare nøjes med at sætte en selector box, mellem mit PDP 436XDE og mit TDC KabelTV udtag, samt købe et kort med et årsgebyr på 199,00, for at alle kanaler i fuldpakken bliver digitale ? Hvis ja, er der så noget jeg skal være opmærksom på ved køb af en brugt selector box ?
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Ja, dette: http://www.recordere.dk/sqlforum/forum_posts.asp?TID=7528&am p;PN=1 samt at den ikke ejes af TDC, men af sælger. Der er få enkelte lokal-kanaler, der ikke er digitaliserede. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Ok, tak for rådet Carser Hvor kan man købe en ny Selector box, skal det være en Sagem ICD60 fra TDC ?
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Velbekomme, Swiss. Mit sidste indlæg i den tråd, jeg gav link til, er svaret: Det er den eneste, der fås nu. For nærmeste forhandler og kontakt-info: http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_p ageLabel=slctr_bestil_oversigt eller et gratis ring til 80 80 40 40. Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |