|
Digitalt tv på projektor |
Besvar |
Forfatter | |
Camilla79
Ny bruger Oprettet: 07-Oktober-2012 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 09:33 |
Hejsa. Nogen der ved hvordan jeg får min projektor til at vise tv når jeg har en tv boks fra telia? Projectoren virker fint med pc, ps3 og video, men når jeg tilslutter den tv boksen sker der intet! Hjælp
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken boks ? http://ww3.telia.dk/tv/hvad-kan-telia-tv/udstyr/
Hvilken projektor ? Hvordan sætter du dem sammen ? |
|
Camilla79
Funktioner
Tak(0)
|
Boksen er motorola http://ww3.telia.dk/tv/hvad-kan-telia-tv/udstyr/
Projectoren er crea x15 v3 http://www.cinema-shop.dk/crea-x15v3-p-1575.html Vi har sat dem sammen via hdmi. Der er hdmi + scart udgang på boksen. Der er ikke scart på projektoren |
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Først skal det lige siges at jeg ikke kender din projektor og Telia Boks
Hvis det er det samme HDMI kabel du bruger til din PS3 etc. og det virker der, så må det være nogle indstillinger i Telia boksen som skal ændres. Hvordan er dit TV, boks, PS3 sat sammen i dagligdagen ? Har du en receiver der spiller lyd eller hører du lyden over TV'et ? Eller skifter du HDMI kablet rundt når du skal bruge de forskelige ting? NB. du har endnu ikke fortalt hvilken boks du har !!! ( med eller uden harddisk )
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kender ikke dit udstyr, men kan det tænkes at TV boks sender en skærmopløsning ud som projektor ikke understøtter?
Har du en anden PC monitor med HDMI indgang som du kan prøve boksen med?
Mvh JørgenT
|
|
Camilla79
Funktioner
Tak(0)
|
Telia boksen er uden harddisk. Ps3, video og telia boks er tilsluttet tv med hver deres hdmi kabel. Telia sige at jeg skal prøve at tilslutte boks (scart)til projector (hdmi) men jeg kan ikke finde sådan et kabel på nettet.
|
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
BRUG IKKE SCART. dårligt råd
Det HDMI kabel du bruger til Projektor, du siger det virker når det sættes til f.eks. PS3, så kabel er ok. Telia TV boks er tilsluttet TV'et via HDMI og der virker boksen også. Når Telia boksen er tilsluttet TV'et skal du gå i indstillinger ( på boksen ) og se på billed opløsning og vælge den højeste. SVAR PÅ DETTE SPØRGSMÅL:
Når du sætter PS3 til projektor, hvor hører du så lyden fra ? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Kampus - 07-Oktober-2012 kl. 14:30 |
|
Pony65
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror også det er den højeste opløsning på Telia boksen
Standard Opløsning: 720p (1280 x 768)
|
|
Camilla79
Funktioner
Tak(0)
|
Ok må prøve det med at indstille opløsning igen. Tror lyden kommer fra projektoren.
|
|
Camilla79
Funktioner
Tak(0)
|
Lyden går gennem ps3. Det lykkedes mig at få et billed frem efter jeg fik stillet frem og tilbage på opløsningen, men efter ca10 forsvandt billedet igen, fik det ikke frem igen
|
|
stephan44
Ny bruger Oprettet: 25-November-2012 Sted: vejle danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Camilla79
Jeg ville høre om du kunne fortælle mig hvilken billedekvalitet den projektor du har giver? Altså projektoren crea x15-v3. Er den god til film? Hilsen Stephan
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |