|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
19tal ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 28-December-2007 kl. 19:44 |
|
Hej. Hvilken boks skal jeg købe, så jeg kan modtage digitalt tv. Har Yousee kabeltv. Har selv selector inde i stuen, men vil også gerne se de normale kanaler digitalt inde i soveværelset, ligesom på selectoren, vil bare ikke have en selector mere, da jeg ikke har planer om flere betalingsprogrammer. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Du skal have en selector mere eller en tilsvarende boks, uanset om det er betalingskanaler eller ej. Hovedargumentet er, at du vil have DIGITALT tv i soveværelset. Og til det skal du have en DVB-C tuner, eller alternativt du skal have et tv med indbygget DVB-C tuner. Du kan ikke modtage digitalt uden enten det ene eller det andet.
|
||
![]() |
||
19tal ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|
Er indstillet på at skulle have en boks. Vil bare undgå et kortgebyr på 200kr mere pr år, hvis det kan lade sig gøre. Hvilke andre DVB-C tuner tuner findes der ? Redigeret af 19tal - 28-December-2007 kl. 19:56 |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
|
Det kan nok ikke gøres meget billigere end med youSee's selecortilbud - kodning eller ej. Men måske skal du overveje at købe en af youSee's kommende nye selectorbokse ( kommer vel om 4-10 uger, ifølge rygterne her) og så flytte din nuværende selector til soveværelset ? Lars |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg bruger en Humax receiver PR-1000HD (såvidt jeg husker). Den funger ganske fint. Men men men.. Det med kortet giver dig nogle problemer. For du får kun lov at se de ikke-krypteret kanaler uden kort, uanset hvilken boks du får.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kunne måske være en god idé, hvor kan jeg læse lidt mere om den nye selector ? |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Ja, hvis du vil se andre kanaler end DR og TV2 Digitalt på You See, så undgår du ikke at betale for flere kort. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Her er hvad der er om den indtil videre. http://yousee.dk/form/index.php?id=257 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
|
Køb et TV med indbygget DVB-C tuner og et Viaccess kort. Så køber du en SmartWi og deler kortet mellem flere enheder. Bruger det selv og det fungerer 100% Ceefive |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |