|
Dilemma fejl på shuttle PC |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skiftede du ikke bundkort og cpu før det?
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jow jow Konens Core2 var moden til udskiftning, så jeg købte nyt bundkort og cpu til min egen maskine og forventede at skulle lave en RMA på det gamle. Men da jeg satte det over i konens kabinet kørte det perfekt. Mit nye bundkort og CPU udviste også problemer, men ikke så slemt som det tidligere bundkort (der har måske været nogle andre tolerencer) Så jeg købte en ny midlertidig PSU og satte i min maskine og det virker uden problemer. Nu skal den gamle bare retur til service, der er 7 års garanti på. Så har jeg en PSU i reserve til en anden gang...
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Skod fejl.. hader sådan noget.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Så har Corsair accepteret fejlen på min PSU og sendt mig sådan en lille ny med posten
![]() ![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Tillykke med det. Håber det løser dine problemer
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |