|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
akilleuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Er der nogen der kender dette LG TV? LINK
UPS Havde ikke lige kigget rundt på andre fora, men kan se den for en del dårlig omtale, og det er et gammelt TV/monitor ![]() Redigeret af akilleuz - 24-Juni-2007 kl. 22:22 |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Hej NG. Hvis det er tilfældet, tror jeg at jeg vil have et til soveværelset Havde samme tanke ![]() Men passiv køling (ingen blæsere) på de nye modeller er måske en god ide til soveværelset ![]() |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Det er tæt på at anbefale en 50" LG med HDD optager fremfor en 42" Panasonic ... men det siges priserne på 50" kommer endnu længere ned til efteråret, så måske du skulle ta på ferie og vente .... Redigeret af nextgeneration - 24-Juni-2007 kl. 23:15 |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
akilleuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Kan være jeg skal vente lidt så. Jeg behøver dog ikke HDD optager har jo et mediacenter, så det klare den fint ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige kigget lidt rundt på de tyske sider, og har fundet denne: Panasonic TH 42PV70 til 8500 kr. sendt til danmark.
Hvad synes i om det TV, er det godt eller er der noget jeg skal være opmærksom på? Men hvordan er det med garanti, skal det sendes til tyskland eller hvordan skal jeg forholde mig her? EDIT: Nu jeg gerne vil have HD/BD hvordan er det så med plasma når de kun har den opløsning du nu har? Redigeret af akilleuz - 25-Juni-2007 kl. 15:34 |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Dårlig ide.....det kan købes for omkring 10k herhjeme-gider du virkelig at risikere en masse bøvl for sådan en lille besparelse? Og ja...det er det p.t bedste tv til prisen Op(ud)løsning.....GLEM DET-og kig på billedkvaliteten istedet lrev lrev Redigeret af lrev - 25-Juni-2007 kl. 15:40 |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Njaa overvejer det faktisk, hvis panasonic dækker i DK så vil jeg gerne spade de 2000kr. Hvor kan man ellers få det henne i DK til ca 10.500kr ud over TC? |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Jeg vil anbefale dig at besøge nogle Pana. centre....tag dem en efter en-du skal ikke besøge ret mange,før der er en som vil sælge dig den til 10k Man får som bekendt ikke noget for at holde sin mund...... lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |