recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dilemma omkring TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDilemma omkring TV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
akilleuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 22:19
Er der nogen der kender dette LG TV? LINK

UPS Havde ikke lige kigget rundt på andre fora, men kan se den for en del dårlig omtale, og det er et gammelt TV/monitor

Redigeret af akilleuz - 24-Juni-2007 kl. 22:22
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har Elgiganten stadig flere 50PV600 tilbage ?

Hej NG. Hvis det er tilfældet, tror jeg at jeg vil have et til soveværelset

[/QUOTE]

Havde samme tanke

Men passiv køling (ingen blæsere) på de nye modeller er måske en god ide til soveværelset

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af akilleuz akilleuz skrev:

UPS Havde ikke lige kigget rundt på andre fora, men kan se den for en del dårlig omtale, og det er et gammelt TV/monitor

Det er tæt på at anbefale en 50" LG med HDD optager fremfor en 42" Panasonic ...  men det siges priserne på 50" kommer endnu længere ned til efteråret, så måske du skulle ta på ferie og vente ....

Redigeret af nextgeneration - 24-Juni-2007 kl. 23:15
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2007 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Det er tæt på at anbefale en 50" LG med HDD optager fremfor en 42" Panasonic ...  men det siges priserne på 50" kommer endnu længere ned til efteråret, så måske du skulle ta på ferie og vente ....

Kan være jeg skal vente lidt så. Jeg behøver dog ikke HDD optager har jo et mediacenter, så det klare den fint
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 15:33
Jeg har lige kigget lidt rundt på de tyske sider, og har fundet denne: Panasonic TH 42PV70 til 8500 kr. sendt til danmark.

Hvad synes i om det TV, er det godt eller er der noget jeg skal være opmærksom på?

Men hvordan er det med garanti, skal det sendes til tyskland eller hvordan skal jeg forholde mig her?

EDIT: Nu jeg gerne vil have HD/BD hvordan er det så med plasma når de kun har den opløsning du nu har?

Redigeret af akilleuz - 25-Juni-2007 kl. 15:34
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 15:38

Jeg har lige kigget lidt rundt på de tyske sider, og har fundet denne: Panasonic TH 42PV70 til 8500 kr. sendt til danmark.

Hvad synes i om det TV, er det godt eller er der noget jeg skal være opmærksom på?

Men hvordan er det med garanti, skal det sendes til tyskland eller hvordan skal jeg forholde mig her?

EDIT: Nu jeg gerne vil have HD/BD hvordan er det så med plasma når de kun har den opløsning du nu har?

Hej!

Dårlig ide.....det kan købes for omkring 10k herhjeme-gider du virkelig at risikere en masse bøvl for sådan en lille besparelse?

Og ja...det er det p.t bedste tv til prisen

Op(ud)løsning.....GLEM DET-og kig på billedkvaliteten istedet

lrev

lrev

Redigeret af lrev - 25-Juni-2007 kl. 15:40
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Hej!

Dårlig ide.....det kan købes for omkring 10k herhjeme-gider du virkelig at risikere en masse bøvl for sådan en lille besparelse?

Og ja...det er det p.t bedste tv til prisen

Op(ud)løsning.....GLEM DET-og kig på billedkvaliteten istedet

lrev

lrev

Njaa overvejer det faktisk, hvis panasonic dækker i DK så vil jeg gerne spade de 2000kr.

Hvor kan man ellers få det henne i DK til ca 10.500kr ud over TC?
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 17:01

Hej!

Jeg vil anbefale dig at besøge nogle Pana. centre....tag dem en efter en-du skal ikke besøge ret mange,før der er en som vil sælge dig den til 10k

Man får som bekendt ikke noget for at holde sin mund......

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu