recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dilemma, Samsung el. Philips !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDilemma, Samsung el. Philips !

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Måske fordi den koster 4k mere end samsung tvét

Den er da bestemt også 4k mere værd...

Hmm nej, det synes jeg ikke.
Jeg har selv bestilt Samsung i 32". Jeg synes det er en rimelig pris fror et 32". Philips er desværre alt for dyr. Det er 25% mere en koster. Desværre er jeg kommet meget i tvivl om, hvorvidt 32" nu også var det rigtige valg. Så måske bliver det ændret allerede inden 32" er kommet

Ja prisen for et 32" Samsung er bestemt rimelig, du får nemlig hvad du betaler for. Jeg synes som bekendt at Philipsen er 4k mere værd, men igen korrekte farver, god lyd godt billede og lækker bruger menu, er også vigtigt for mig. Og det er ikke noget samsung er kendt for at levere.

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

2tal har pt et philips 32pf9966 til 12.999 før pris 19000

ja med det er en tussegammel model.
9966 er fra 2004.

Hej!

lahan:Kender du 32"9966?Jeg har nemlig en kollega som har købt denne,og han er sikker på at han har lavet ÅRHUNDREDETS HANDEL-jeg mener også at den er gammel(2TAL plejer jo heller ikke ligefrem at forære noget væk).....og JA-den annonceres til at være sat ned fra 19k til 13k...som et SUPER TILBUD!!!

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
karlsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2004
Point: 127
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:08

Hej Anders

Har ikke set nogle af de LCD ér du henviser til, men da vi skulle vælge nyt fjernsyn ( også mest til alm Tv via TDC-kabel)  valgte vi et plasma, da vi begge var enige om, at plasmaen leverede det mest "normale" billede sammenlignet med vores gammel billedrørs-kasse. De LCD ér vi så på, stod MEGET skarpe og med nogle lidt mere "flade" farver( lidt ligesom at se på lakken på en ældre bil). Dette gjorde, at alle udsendelser lignede noget der var optaget foran en "Blue.-screen", og ikke "in real life".

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:15

Irev: 32pf9966 kom lidt efter at 9986 var lanceret i 2004 så vidt jeg ved har den også kun pp2 og det er ikke noget at råbe hurra for, det skader mere end det gavner, hold jer væk fra den model, og specielt til den pris..

Redigeret af Bendix - 16-November-2006 kl. 13:26
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:17

Hej!

Tak for svar Bendix

Lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:26

Jeg købte et 32"Samsung R72B fra fælleskøb. Det er jeg bare så tilfreds med og det kan da købes til under 8000 super godt tv Og jeg er glad for ikke at have givet en formue for en skærm, om et par år er udviklingen gået så stærkt, så er min skærm er håbløs forældet.

Redigeret af kallek - 16-November-2006 kl. 13:51
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:39

Jeg har set M71 i drift.. lækker skærm, har selv valgt at købe denne skærm igennem fælleskøb..

har været ude og se på den meget omtale panasonic pv60. flot billed men frim skærm.. syntes godt nok ikke designet er pænt.. især ikke hvis kæresten skal overbevises..

Jeg skal personligt mest bruge skærmen til dvd film, plus at jeg syntes at 32" er stort nok for mig.

Har selv svært ved at se at billedet skulle være så meget bedre, at man skal smide 4k efter philips.. men hvis man har pengene kan man jo altid smide flere til og få noget bedre:) og hvis man ryger op i 16-17K ville jeg nok smide måske ekstra 1000 på og få en 42" pioner 47x eller sådan noget ligende, for det er sku en flot skærm.

Lykkelig ejer af:

Forstærker : Denon X3400
Front: B&W CM8
Back: B&W M1
Center: B&W CMC
SUP: B&W 610XP

LG OLED B7 65"
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:47
32pf9731d fåes I tyskland hos store anerkendte virksomheder til  maks 13500 inkl fragt..

Redigeret af Bendix - 16-November-2006 kl. 13:47
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:50

det er jo så heller ikke så slemt.. men igen.. hvordan står det så til hvis der sker noget med skærmen, og alle de andre problemer der kan opstå.. skal man så selv sørger for at den kommer til tyskland...

ved godt at fælleskøbet på samsung, er parrelle import, men der giver tapeconnection da sikkerhed og garrenti..

Lykkelig ejer af:

LG OLED B7 65"
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Anders1976DK Anders1976DK skrev:

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af Anders1976DK Anders1976DK skrev:

Jeg havde tænkt på Philips 9731D men den ekstrapris den koster i forhold til de andre, kunne jeg få en ganske udemærket GPS modtager for (Hvilket jeg også skal købe !), så jeg vil helst holde mig nede i det prislejde de andre ligger i. Og helt ærligt, så mener jeg slet ikke jeg vil komme til at udnytte alle de mange funktioner der er i det, med det begrænsede forbrug jeg har.

Det er ikke er spørgsmål om flere funktioner, men om en bedre billedkvalitet [på 9731].

Vil der ved helt almindelig tv kiggeri være en så synlig forskel, at man vil kunne forsvare at skulle op med de 4 klik ekstra, for 9731D´eren ??

Jeg håber lidt at der kan komme nogle kloge hoveder på banen, der kan fortælle om valget på et plasma måske kunne være en mulighed.

Der er nemlig ikke nogle rigtig gode 37" LCD-skærme, som jeg kan få for en pris som jeg vil betale.

Det  virker ærlig talt mest som om du har besluttet dig for et  37" plasma, og der kan anbefales panasonic 37pv60, du skal bare huske at være opmærksom på både de negative ting ved plasma, lige så vel de negative ting ved LCD..

Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af CoolMLJ CoolMLJ skrev:

det er jo så heller ikke så slemt.. men igen.. hvordan står det så til hvis der sker noget med skærmen, og alle de andre problemer der kan opstå.. skal man så selv sørger for at den kommer til tyskland...

ved godt at fælleskøbet på samsung, er parrelle import, men der giver tapeconnection da sikkerhed og garrenti..

Philips har europa garanti, så du henvender dig bare til Philips Danmark. Om ikke andet så er medianess et godt firma, hvor man sikkert skal få en ordentlig behandling.

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 32pf9731d

Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 13:59

nu har jeg bestilt mit samsung.. men vakler lidt.. dvs.. er lidt spændt på hvordan tekniken virker, billedkvalitet og Antenne signal.. hvis ikke jeg er tilfreds, må jeg jo udnytte min 14 dages retur ret. men tror nu nok at samsung er mit valg.. hvis ikke.. venter jeg måske et halvt års tid og køber stor plasma.. :)

men nu må indkøbet lige komme hjem først.. venter stadig meget spændt..

Lykkelig ejer af:

LG OLED B7 65"
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu