|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Ja prisen for et 32" Samsung er bestemt rimelig, du får nemlig hvad du betaler for. Jeg synes som bekendt at Philipsen er 4k mere værd, men igen korrekte farver, god lyd godt billede og lækker bruger menu, er også vigtigt for mig. Og det er ikke noget samsung er kendt for at levere. |
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
Hej! lahan:Kender du 32"9966?Jeg har nemlig en kollega som har købt denne,og han er sikker på at han har lavet ÅRHUNDREDETS HANDEL-jeg mener også at den er gammel(2TAL plejer jo heller ikke ligefrem at forære noget væk).....og JA-den annonceres til at være sat ned fra 19k til 13k...som et SUPER TILBUD!!!
lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
||
Hej Anders Har ikke set nogle af de LCD ér du henviser til, men da vi skulle vælge nyt fjernsyn ( også mest til alm Tv via TDC-kabel) valgte vi et plasma, da vi begge var enige om, at plasmaen leverede det mest "normale" billede sammenlignet med vores gammel billedrørs-kasse. De LCD ér vi så på, stod MEGET skarpe og med nogle lidt mere "flade" farver( lidt ligesom at se på lakken på en ældre bil). Dette gjorde, at alle udsendelser lignede noget der var optaget foran en "Blue.-screen", og ikke "in real life".
|
|||
![]() |
|||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
||
Irev: 32pf9966 kom lidt efter at 9986 var lanceret i 2004 så vidt jeg ved har den også kun pp2 og det er ikke noget at råbe hurra for, det skader mere end det gavner, hold jer væk fra den model, og specielt til den pris.. Redigeret af Bendix - 16-November-2006 kl. 13:26 |
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
Hej! Tak for svar Bendix Lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
||
Jeg købte et 32"Samsung R72B fra fælleskøb. Det er jeg bare så tilfreds med og det kan da købes til under 8000 super godt tv
Redigeret af kallek - 16-November-2006 kl. 13:51 |
|||
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD |
|||
![]() |
|||
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
||
Jeg har set M71 i drift.. lækker skærm, har selv valgt at købe denne skærm igennem fælleskøb.. har været ude og se på den meget omtale panasonic pv60. flot billed men frim skærm.. syntes godt nok ikke designet er pænt.. især ikke hvis kæresten skal overbevises.. Jeg skal personligt mest bruge skærmen til dvd film, plus at jeg syntes at 32" er stort nok for mig. Har selv svært ved at se at billedet skulle være så meget bedre, at man skal smide 4k efter philips.. men hvis man har pengene kan man jo altid smide flere til og få noget bedre:) og hvis man ryger op i 16-17K ville jeg nok smide måske ekstra 1000 på og få en 42" pioner 47x eller sådan noget ligende, for det er sku en flot skærm. |
|||
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
32pf9731d fåes I tyskland hos store anerkendte virksomheder til maks 13500 inkl fragt..
Redigeret af Bendix - 16-November-2006 kl. 13:47 |
|||
![]() |
|||
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
||
det er jo så heller ikke så slemt.. men igen.. hvordan står det så til hvis der sker noget med skærmen, og alle de andre problemer der kan opstå.. skal man så selv sørger for at den kommer til tyskland... ved godt at fælleskøbet på samsung, er parrelle import, men der giver tapeconnection da sikkerhed og garrenti..
|
|||
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det virker ærlig talt mest som om du har besluttet dig for et 37" plasma, og der kan anbefales panasonic 37pv60, du skal bare huske at være opmærksom på både de negative ting ved plasma, lige så vel de negative ting ved LCD..
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Philips har europa garanti, så du henvender dig bare til Philips Danmark. Om ikke andet så er medianess et godt firma, hvor man sikkert skal få en ordentlig behandling. http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suche= 32pf9731d
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
nu har jeg bestilt mit samsung.. men vakler lidt.. dvs.. er lidt spændt på hvordan tekniken virker, billedkvalitet og Antenne signal.. hvis ikke jeg er tilfreds, må jeg jo udnytte min 14 dages retur ret. men tror nu nok at samsung er mit valg.. hvis ikke.. venter jeg måske et halvt års tid og køber stor plasma.. :) men nu må indkøbet lige komme hjem først.. venter stadig meget spændt.. |
|||
Lykkelig ejer af:
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |