recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dilemma, Samsung el. Philips !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDilemma, Samsung el. Philips !

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 14:08
Jeg tror hurtigt du vil blive træt af alm antenne signal, ser ikke særligt godt ud på lcd tv, det skal være digital tv for at få fuld glæde af dit tv
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 14:10
Har danskbredbånd.. så det et rimelig ok signal, og for ( købes :) )  total digital tv fra jan. altså det som hedder IPTV total nice..
Lykkelig ejer af:

Forstærker : Denon X3400
Front: B&W CM8
Back: B&W M1
Center: B&W CMC
SUP: B&W 610XP

LG OLED B7 65"
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af CoolMLJ CoolMLJ skrev:

nu har jeg bestilt mit samsung.. men vakler lidt.. dvs.. er lidt spændt på hvordan tekniken virker, billedkvalitet og Antenne signal.. hvis ikke jeg er tilfreds, må jeg jo udnytte min 14 dages retur ret. men tror nu nok at samsung er mit valg.. hvis ikke.. venter jeg måske et halvt års tid og køber stor plasma.. :)

men nu må indkøbet lige komme hjem først.. venter stadig meget spændt..

Hvad er det for et Samsung du har bestilt? Og i hvilken størrelse og pris?

Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2006 kl. 14:19

igennem fællsekøb.. 32" M71

ellers LE32M71 som det også hedder . 10999 :)
efter jeg gik fra alm tdc-kabel tv. til Danskbredbånd Kabel tv, er billedet på min gamle CRT blevet næsten dobbelt så godt syntes jeg. Det er utroligt dejligt og klart billed jeg for.

Og efter at havde set DB IPTV løsning på en stand, kan jeg næsten ikke vente. bliver fedt. dog koster det lige dobbelt op på det md. beløb.

Lykkelig ejer af:

Forstærker : Denon X3400
Front: B&W CM8
Back: B&W M1
Center: B&W CMC
SUP: B&W 610XP

LG OLED B7 65"
Til top
Anders1976DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2006 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Bendix Bendix skrev:

Oprindeligt skrevet af Anders1976DK Anders1976DK skrev:

Oprindeligt skrevet af JesperLund JesperLund skrev:

Oprindeligt skrevet af Anders1976DK Anders1976DK skrev:

Jeg havde tænkt på Philips 9731D men den ekstrapris den koster i forhold til de andre, kunne jeg få en ganske udemærket GPS modtager for (Hvilket jeg også skal købe !), så jeg vil helst holde mig nede i det prislejde de andre ligger i. Og helt ærligt, så mener jeg slet ikke jeg vil komme til at udnytte alle de mange funktioner der er i det, med det begrænsede forbrug jeg har.

Det er ikke er spørgsmål om flere funktioner, men om en bedre billedkvalitet [på 9731].

Vil der ved helt almindelig tv kiggeri være en så synlig forskel, at man vil kunne forsvare at skulle op med de 4 klik ekstra, for 9731D´eren ??

Jeg håber lidt at der kan komme nogle kloge hoveder på banen, der kan fortælle om valget på et plasma måske kunne være en mulighed.

Der er nemlig ikke nogle rigtig gode 37" LCD-skærme, som jeg kan få for en pris som jeg vil betale.

Det  virker ærlig talt mest som om du har besluttet dig for et  37" plasma, og der kan anbefales panasonic 37pv60, du skal bare huske at være opmærksom på både de negative ting ved plasma, lige så vel de negative ting ved LCD..

Jeg har ikke besluttet mig for noget som helst endnu. Det er jo eet stort (gede)marked. Om man skal vælge det ene el. det andet.

Jeg har kigget rundt, men alle mærker har jo kun lovord til overs for deres eget produkt, og man er jo sjældent så heldig at kunne se de 3-4 omtalte produkter ved siden af hinanden med samme signal på.

Nu er jeg så blevet opfordret til at se på en 32" 9531 fra Philips, af en bekendt der er sælger i radiobranchen. Den har ikke Pixel Plus 3, men kun PP 2, dog mente han derud over at produktet var lige så godt. Og jeg kunne godt lide prisen på det, el. den pris han kunne lave i alle fald. For i udsalg er den lige så dyr som TC´s 9731.

Nå, jeg melder nok lige tilbage med hvad det er blevet til. Det er sq lettere at handle til knægten, hans skal nemlig have DVD indbygget, og der er måske 3-4 på markedet at vælge imellem. 

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu