Bendix skrev:
Anders1976DK skrev:
JesperLund skrev:
Anders1976DK skrev:
Jeg havde tænkt på Philips 9731D men den ekstrapris den koster i forhold til de andre, kunne jeg få en ganske udemærket GPS modtager for (Hvilket jeg også skal købe !), så jeg vil helst holde mig nede i det prislejde de andre ligger i. Og helt ærligt, så mener jeg slet ikke jeg vil komme til at udnytte alle de mange funktioner der er i det, med det begrænsede forbrug jeg har. |
Det er ikke er spørgsmål om flere funktioner, men om en bedre billedkvalitet [på 9731].
|
Vil der ved helt almindelig tv kiggeri være en så synlig forskel, at man vil kunne forsvare at skulle op med de 4 klik ekstra, for 9731D´eren ??
Jeg håber lidt at der kan komme nogle kloge hoveder på banen, der kan fortælle om valget på et plasma måske kunne være en mulighed.
Der er nemlig ikke nogle rigtig gode 37" LCD-skærme, som jeg kan få for en pris som jeg vil betale.
|
Det virker ærlig talt mest som om du har besluttet dig for et 37" plasma, og der kan anbefales panasonic 37pv60, du skal bare huske at være opmærksom på både de negative ting ved plasma, lige så vel de negative ting ved LCD.. |
Jeg har ikke besluttet mig for noget som helst endnu. Det er jo eet stort (gede)marked. Om man skal vælge det ene el. det andet.
Jeg har kigget rundt, men alle mærker har jo kun lovord til overs for deres eget produkt, og man er jo sjældent så heldig at kunne se de 3-4 omtalte produkter ved siden af hinanden med samme signal på.
Nu er jeg så blevet opfordret til at se på en 32" 9531 fra Philips, af en bekendt der er sælger i radiobranchen. Den har ikke Pixel Plus 3, men kun PP 2, dog mente han derud over at produktet var lige så godt. Og jeg kunne godt lide prisen på det, el. den pris han kunne lave i alle fald. For i udsalg er den lige så dyr som TC´s 9731.
Nå, jeg melder nok lige tilbage med hvad det er blevet til. Det er sq lettere at handle til knægten, hans skal nemlig have DVD indbygget, og der er måske 3-4 på markedet at vælge imellem.