|
"Din PC er låst" |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad fandt din totalscanning så? Går ud fra, at det var med antivirusprogrammet, du gjorde dette? Hvilket antivirusprogram bruger du? Gratis, eller betalings? Betalingsantivirusprogrammer kører automatisk opdatering flere gange om dagen, hvorimod gratisprogrammerne skal opdateres manuelt, men kun kører én automatisk opdatering om dagen, eller kun én automatisk gang pr. PC-start. Sådan er det i hvert fald med AVG Free.
Redigeret af turbo2 - 22-December-2013 kl. 12:39 |
||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville downloade programmet og køre programmet Malwarebytes, som er gratis, du kan eventuelt hente det her
http://www.malwarebytes.org/mwb-download/ Det fungerer fint, og finder stort set alt det skidt som bliver hentet på nettet - også selvom du har installeret sikkerhedsprogrammer af en eller anden slags Redigeret af Benny From - 22-December-2013 kl. 12:43 |
||
Mentalisac
Bruger Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skulle aldrig være UKASH aka Politi virus?
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og selvfølgelig sørge for, at have ALT opdateret - Flashplayer, Schokwaveplayer - vist ikke stavet helt rigtigt... adobereader, Java - (når ellers Nets tillader det) samt al mulig anden software, som kan opdateres.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Scanningen fandt intet, og det havde jeg heller ikke forventet i og med, at jeg havde stillet systemet 2 timer tilbage, altså slettet hvad der var installeret indtil 2 timer tilbage. Jeg benytter MS Essential.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er heller ikke verdens bedste program - Avast eller AVG er bedre.
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som en bruger tidligere skrev - prøv med Antimalwarebyte - husk dog, at opdatere programmet flere gange om dagen. Den gratis version har slet ingen automatisk opdatering.
Hvad har du af Google- og Ask-værktøjslinier, (dette er noget, mange glemmer at afvise ved hentning af programmer og opdateringer hertil) og evt. gamle Java-installationer? Få også sådan noget skrammel vippet ud fra harddisken!
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og det har jeg naturligvis
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
som allerede foreslået
Malwarebyte Derudover : superantispyware. Om du bruger avast,avg eller mse har ikke den store forskel, du kan også bruge avira som er bedre end de 3 andre. Den test jeg har set er avira bedst, så mse, avast og derefter avg i rækkefølgen. Jeg bruger mse, malwarebyte og superantispyware på samtlige af de maskiner jeg har installeret og har ikke oplevet at der er kommet flere problemer end på andres maskiner |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
bruger udmeldt 23
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan så sige, at en gang min PC blev uhyggeligt sløv - jeg kunne INTET med den. Da rev jeg MSE af og smed AVG på istedet - havde dårligt nok fået AVG ombord, før det fandt noget snavs på den!
|
||
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har brugt avg engang og den var håbløs og tung.
Har oplevet en gang at en pc var tung med mse, men det kunne klares med indstillinger og en oprydning/scanning, med andre programmer. |
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er helt overbevist om, at dit problem udelukkende skyldtes et eller andet snavs du har fået downloadet - lyt til mit råd endnu en gang - KØR MALWAREBYTES, MED EN FULD SCANNING, og du vil blive overrasket over, hvor meget snavs den finder |
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |