|
Din top 3 julefilm |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som mange af de andre:
Fars fede juleferie og Alene hjemme! (Konen gider dem ikke, men i år har jeg en datter at se dem med. Hun er kun 10 mdr, men man kan lige så godt skade dem unge ![]() Nu er det ikke film, men Disneys juleshow skal jeg se hvert evig eneste år, uden mulighed for forhandling! Og hvis jeg husker det, så Mr. Beans jul ![]() Førhen sendete DR1 altid "The wizard of Oz" d. 23. december, og selv om det er længe siden og jeg ikke har set den længe, så er det også på en eller anden måde en julefilm for mig.
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Tråden mangler også et par udmærkede julefilm i form af The Family Stone, The Holiday og A Nightmare Before Christmas. Her kommer mit bud på en "12 Days of Christmas" top-12 over julefilm man skal se: Fars Fede Juleferie Love Actually Alene Hjemme 1 Alene Hjemme 2 Die Hard The Nightmare Before Christmas A Christmas Carol The Family Stone It's A Wonderful Life Polarekspressen The Holiday Bad Santa Redigeret af jbl - 10-December-2015 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Black Christmas
Hellraiser Planes, Trains & Automobiles |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Af film der ikke er nævnt som jeg godt kan lide at se:
Shawshank Redemption Miracle on 34th Street (1994) Og sidst men ikke mindst hvis du er til animation: The Snowman (1982) som tilmed har en fantastisk sang i filmen. Og selvom du har nævnt den A Christmas Carol. Hvis det er originalversionen du har set kan jeg slå en slag for animationsfilmen med Jim Carrey som jeg synes rammer plet. |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Die Hard 1
Die Hard 2 Die Hard Mega Hard
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |