recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dine spil (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDine spil (PS3)

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Halsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1086
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2008 kl. 11:32

Andefeldt,

Assassin'S Creed er virkelig godt, desværre får man ALT foræret, det irriterer mig mest. Jeg troede man skulle på god gammeldavs detektiv arbejde, men næ nej

/Halsted

Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 15:00
Så kom jeg igennem Uncharted: Drake's Fortune.

Absolut et fedt spil! Desværre har det en lidt træls tendens hen i mod slutningen, hvilket jeg ikke skal komme ind på her. Men et 9 tal herfra.

Så skal jeg i gang med Assasin's Creed.
Anders
Til top
tobey17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Marts-2008
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 15:18
Jep.. er også lige kommet igennem uncharted..hehe.. SJovt nok at jeg bar oppe til kl. 4 i nat for at gennemføre det.

Mega lækkert spil..

PS3..game on:)
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 17:31
Super tråd. Husk at skrive hvor I handler, jeg synes det er svært at finde PS3 spil som ikke koster det hvide ud af øjnene!

Som flere andre vil jeg også anbefale COD4, det er en intet mindre end genial shooter. Personligt deler jeg dog ikke den store begejstring omkring Assassins Creed - det er for ensformigt og begyndte hurtigt at kede mig.

Et meget, meget overset spil er Pixeljunks Monsters som kan købes i PS online store for en slik. Det er uhyre simpelt, men indtil videre det spil som jeg har brugt flest timer på. Det er MEGET underholdene og særligt ved co-op!
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 871
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 18:48
der er flere nye spil som koster 60 cad i stedet for 70 cad på vg+, stadig med 7,5 cad fragt per spil.. og med faldet af den cad's værdi koster vil et sådan spil ligge i ca. 321 kr

det er self ikke ligeså billigt som gamehubs, men gamehubs' udvalg er heller ikke så stort + deres forsendelses tid er en del længere

Call of Duty 3 - Hvis man kan lide de første spil i serien, så vil man også kunne lide dette

Motorstorm - Okay spil, desværre mangel på "x-faktor" som gør at jeg vil spille det igennem. Især mangel på splitscreen er skuffende!

F1 - kick ass!! Elsker formula 1, desværre er det baseret på 2006 sæsonen - så det er lidt underligt at M. Schumacher stadig er med, osv. Mangel på splitscreen er det største minus..

Devil May Cry 4 - Igen hvis man kan lide serien, som jeg kan ^^

Call of Duty 4 - Hvis jeg skal anbefale et spil, er det dette~~ Single player delen ville være perfekt hvis den ikke var så kort, multiplayer delen kan man blive fuldstændig afhængig af.

Uncharted: Drake's Fortune - Lidt ligesom at sætte sig til at se en god hollywood film

Kane & Lynch: Dead Men - Hvis du har andre spil på din ønskeliste bør du nok købe dem i stedet. Havde håbet på det ville være ligeså underholdende som de tidligere hitman spil. Co-op delen trækker dog op.

Assassin's Creed - [MULIG SPOILER??] Spillet er fedt, lidt for ensformigt gameplay.... men.. NOGEN BURDE DØ FOR AT ENDE ET SPIL PÅ DEN MÅDE. Minder mig om da jeg så Pirates 2 i biffen, DØ DØ DØ! ARGH
[mulig spoiler færdig]

Army of Two - Har ikke fået spillet det igennem i nu så kan ikke udtale mig om længden af spillet. Med det sagt kan jeg dog sige at jeg godt kan lide spillet. Både grafik, gameplay, osv. hænger godt sammen. Dog har jeg haft irriterende lag online i form af langsom respons og hakkeri der har gjort det utrolig svært at spille. Synes desuden at skyde/sigte systemet virker glimrende (hørt læst at flere klager over det).

Guitar Hero 3 - niiice Det er alt for fedt at rocke igennem og selv lægge mærke til at man blive bedre og bedre. Dog virker guitar-controlleren komisk lille hvis man selv spiller rigtig guitar, man kan pludselig finde ud af hvor dum man muligvis ser ud med den

Pixeljunks Monsters - sødt lille TD spil. Synes det er liiiiidt spild af penge, taget i betragtning af man bare kan købe fx warcraft 3 til pc og spille TD maps i stort udvalg dagen lang.

Warhawk -
God underholdning, men føles en smule *småt* i forhold til andre spil.. nu koster det jo så også mindre end et normalt spil og mangler en singleplayer del.

Tekken Resurrection - Pengene værd hvis man kan lide tekken! ikke mere at sige til det

High Velocity Bowling
- Helt i orden spil hvis du har et par venner på besøg eller som lidt ekstra underholdning under en fest. Bare sørg for at folk holder ordentlig fast i controlleren!
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 19:05
Mit nyeste spil er Blacksite Area 51, købt hos dvd.co.uk  (fin service).

Spillet er en dårlig udgave af Halflfe 1 og  det tog knapt 6 timer at gennemføre. Det benytter Unreal3 enginen men ikke ordentligt, grafikken er ikke værd at skrive om og gameplayet er det heller ikke. Jeg vil give det 1,5 på en scala fra 0-10
Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2006
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 19:14
Så er jeg gået i gang med Assasin's Creed. Det er jo helt vildt, så flot det spil er.

Dog får man hele tiden at vide, hvad man skal, og så virker spillet bare ALT for stort. Men lad os nu se...
Anders
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 19:47
Nogle som har prøvet kræfter med det nye Unreal og/eller Army of Two? De står øverst på min to-get liste lige pt. 
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 894
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af mstoft mstoft skrev:

Nogle som har prøvet kræfter med det nye Unreal og/eller Army of Two? De står øverst på min to-get liste lige pt. 

Jeg har spillet og gennemført UT3 i singleplayer mode. Det var ok sjov action. Multiplayerdelen virker også rigtigt godt. Men jeg er alligevel ikke helt vild med UT3 da jeg ikke er så glad for ansigtsløftet som UT3 har fået i forhold til UT2003, som stadig er i særklasse.

UT3 benytter selvfølgelig Unreal enginen og det virker ikke som om at Epic har fået tilstrækkeligt ud af enginen Grafikken er ikke noget specielt. Faktisk har Turok (som benytter samme engine) fået mere ud af grafikmotoren. Fælles for begge er at de grafisk er et niveau eller to under COD4.

jeg venter også på army of two, det er på vej med UPS fra Malaysia, så mon ikke der kommer en ny post her på forummet i påsken
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 20:44

Købte COD4 i fredags og må virkelig give jer ret i, at det er et fedt spil

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
mstoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2008 kl. 20:51
Sylvest:

Jeg prøvede Turok demoen og var ved at dø af kedsomhed, synes ligeledes at grafikken var skidt. Jeg må hellere holde mig fra UT.

AoT er der dog ingen vej udenom ;) Jeg glæder mig også til VipeOutHD kommer i PS Store.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 09:05

Personligt glæder jeg mig RIGTIG meget til GTA IV og Fallout 3

Især Fallout 3  .....

Redigeret af Krjstoff - 18-Marts-2008 kl. 09:06
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu