der er flere nye spil som koster 60 cad i stedet for 70 cad på vg+, stadig med 7,5 cad fragt per spil.. og med faldet af den cad's værdi koster vil et sådan spil ligge i ca. 321 kr
det er self ikke ligeså billigt som gamehubs, men gamehubs' udvalg er heller ikke så stort + deres forsendelses tid er en del længere
Call of Duty 3 - Hvis man kan lide de første spil i serien, så vil man også kunne lide dette
Motorstorm - Okay spil, desværre mangel på "x-faktor" som gør at jeg vil spille det igennem. Især mangel på splitscreen er skuffende!
F1 - kick ass!! Elsker formula 1, desværre er det baseret på 2006 sæsonen - så det er lidt underligt at M. Schumacher stadig er med, osv. Mangel på splitscreen er det største minus..
Devil May Cry 4 - Igen hvis man kan lide serien, som jeg kan ^^
Call of Duty 4 - Hvis jeg skal anbefale et spil, er det dette~~ Single player delen ville være perfekt hvis den ikke var så kort, multiplayer delen kan man blive fuldstændig afhængig af.
Uncharted: Drake's Fortune - Lidt ligesom at sætte sig til at se en god hollywood film
Kane & Lynch: Dead Men - Hvis du har andre spil på din ønskeliste bør du nok købe dem i stedet. Havde håbet på det ville være ligeså underholdende som de tidligere hitman spil. Co-op delen trækker dog op.
Assassin's Creed - [MULIG SPOILER??] Spillet er fedt, lidt for ensformigt gameplay.... men.. NOGEN BURDE DØ FOR AT ENDE ET SPIL PÅ DEN MÅDE. Minder mig om da jeg så Pirates 2 i biffen, DØ DØ DØ! ARGH
[mulig spoiler færdig]Army of Two - Har ikke fået spillet det igennem i nu så kan ikke udtale mig om længden af spillet. Med det sagt kan jeg dog sige at jeg godt kan lide spillet. Både grafik, gameplay, osv. hænger godt sammen. Dog har jeg haft irriterende lag online i form af langsom respons og hakkeri der har gjort det utrolig svært at spille. Synes desuden at skyde/sigte systemet virker glimrende (hørt læst at flere klager over det).
Guitar Hero 3 - niiice

Det er alt for fedt at rocke igennem og selv lægge mærke til at man blive bedre og bedre. Dog virker guitar-controlleren komisk lille hvis man selv spiller rigtig guitar, man kan pludselig finde ud af hvor dum man muligvis ser ud med den
Pixeljunks Monsters - sødt lille TD spil. Synes det er liiiiidt spild af penge, taget i betragtning af man bare kan købe fx warcraft 3 til pc og spille TD maps i stort udvalg dagen lang.
Warhawk - God underholdning, men føles en smule *småt* i forhold til andre spil.. nu koster det jo så også mindre end et normalt spil og mangler en singleplayer del.
Tekken Resurrection - Pengene værd hvis man kan lide tekken! ikke mere at sige til det
High Velocity Bowling - Helt i orden spil hvis du har et par venner på besøg eller som lidt ekstra underholdning under en fest. Bare sørg for at folk holder ordentlig fast i controlleren!