|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Det er ihvertfald tilsluttet til min bærbar ;-) |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Ellers er der Logitech ultraX - 200 for et keyboard med taster som en bærbar
|
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Fedt med de skjulte ledninger og højtalere i loftet. Sjovt du så har valgt en soundbar i stuen når du nu har haft mulighed for at smide nogle små frække højtalere op, og kunne skjule ledninger osv. Men det jo et valg man tager. Går ud fra dit er efter design, og ikke lyden i sig selv. Prøvede engang med det virtuelle surround - det blev byttet dagen efter. Det var WAF så det baskede, men det var ca. også det :) |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
DInovo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
|
Det er jo alt efter hvor kritiske øre man har er jeg sikker på - mine er åbenbart ikke så kritiske ;-) Jeg syntes dog nu at det lyder ganske fornuftigt, og det er jo det der betyder mest :-) |
||
![]() |
||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|
Helt sikkert. Det købt efter hvad du syntes lyder godt, og det er da det eneste der betyder noget :) Det var nu slet ikke ment på den måde. Men det er vist nok en sjældenhed at man ser en med lærred osv, og så en soundbar :) Jeg mener bare personligt at der mangler noget. Måske fordi jeg er vant til mere effekt bagfra. Men som du siger, så ville det ikke passe ind i din stue, så det er jo det helt rigtige du har gjort. Sagt på anden vis. Hvis jeg ikke havde mulighed for at lave et 5.1 setup - så ville jeg højst sansynligt også ryge på sådan en fætter. Redigeret af RuneH - 20-November-2008 kl. 15:44 |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
![]() |
||
NoNameDesigndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 625 |
![]() |
|
Hmm 30k er mange penge, men på den anden side, når man tænker på hvad du alt sammen har fået for dem, så er det faktisk ikke så meget igen
Okay, det er da blevet ret flot så Angående diskutionen om virtuel surround eller rigtigt surround.. jeg ville helt klart vælge den ægte vare, for det giver simpelthen bare det ekstra, og det at sætte højtalerne om, fjerner overhovedet ikke glæden ved det.. jeg har brugt flere dage på mine højtalere og for at skjule kablerne fra dem osv osv, og jeg er RIGTIGT tilfreds med resultatet, og surround spiller bare bedre end stereo hvis man kan lide at se mange film, og så vidt jeg husker, så er det også bedre end virtuelt surround.. det kan jo aldrig blive lige så godt som den ægte vare |
||
Mvh
Stephen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |