recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dinovo bio + div.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDinovo bio + div.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DInovo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 07:49

Oprindeligt skrevet af Business101 Business101 skrev:

bliver lige nødt til at høre hvilket tastatur du bruger.
har længe været på udkig efter et der minder om et tatsatur til n bærbar, og det ligner dette.

tager jeg fejl?

Det er ihvertfald tilsluttet til min bærbar ;-)

Det er dette tastatur: http://www.enermax.com.tw/english/product_peripherals_detail .asp?PrID=84

Det fåes dog også i en mindre udgave kan jeg se: http://www.enermax.com.tw/english/product_peripherals_detail .asp?PrID=100

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 12:18
Ellers er der Logitech ultraX - 200 for et keyboard med taster som en bærbar
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 12:50

Fedt med de skjulte ledninger og højtalere i loftet. Sjovt du så har valgt en soundbar i stuen når du nu har haft mulighed for at smide nogle små frække højtalere op, og kunne skjule ledninger osv. Men det jo et valg man tager. Går ud fra dit er efter design, og ikke lyden i sig selv.

Prøvede engang med det virtuelle surround - det blev byttet dagen efter.

Det var WAF så det baskede, men det var ca. også det :)

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
DInovo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Oktober-2005
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Fedt med de skjulte ledninger og højtalere i loftet. Sjovt du så har valgt en soundbar i stuen når du nu har haft mulighed for at smide nogle små frække højtalere op, og kunne skjule ledninger osv. Men det jo et valg man tager. Går ud fra dit er efter design, og ikke lyden i sig selv.

Prøvede engang med det virtuelle surround - det blev byttet dagen efter.

Det var WAF så det baskede, men det var ca. også det :)

Det er jo alt efter hvor kritiske øre man har er jeg sikker på - mine er åbenbart ikke så kritiske ;-) Jeg syntes dog nu at det lyder ganske fornuftigt, og det er jo det der betyder mest :-)

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 15:43

Helt sikkert. Det købt efter hvad du syntes lyder godt, og det er da det eneste der betyder noget :) Det var nu slet ikke ment på den måde. Men det er vist nok en sjældenhed at man ser en med lærred osv, og så en soundbar :)

Jeg mener bare personligt at  der mangler noget. Måske fordi jeg er vant til mere effekt bagfra. Men som du siger, så ville det ikke passe ind i din stue, så det er jo det helt rigtige du har gjort.

Sagt på anden vis. Hvis jeg ikke havde mulighed for at lave et 5.1 setup - så ville jeg højst sansynligt også ryge på sådan en fætter.

Redigeret af RuneH - 20-November-2008 kl. 15:44
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
NoNameDesigndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 21:55

Oprindeligt skrevet af DInovo DInovo skrev:

Alt er selvfølgelig relativt, men det var faktisk ikke såå dyrt igen - især fordi jeg fik lavet en rigtig god deal hos en tysk forhandler hvor alt udstyret er købt samtidig (Alt Sonos, 37" Panasonic, Philips sorroundbar), Projektor og lærred er også købt i tyskland, dog hos forskellige forhandlere - men her fik jeg også ok priser. Jeg vil tro at alt udstyret (Sonos, 37" panasonic, Philips sorrundbar, loft højtallere, projektor og lærred) har stå mig i lige under 30k - det syntes jeg ikke er såå slemt igen.

Hmm 30k er mange penge, men på den anden side, når man tænker på hvad du alt sammen har fået for dem, så er det faktisk ikke så meget igen

Oprindeligt skrevet af DInovo DInovo skrev:

Alt er lavet selv, ja - er ikke håndværker, arbejder indenfor IT :-)
Loftet er sænker overalt - højtallerne kræver 10cm, dvs de er 10cm dybe.

Okay, det er da blevet ret flot så Hehe jamen hvis man kan lave sådan noget når man arbejder indenfor IT, så burde jeg jo kunne lave noget lign hvordan har du sænket ? et par lægter og så skåret nogle gipsplader ud og sat på.. ?

Angående diskutionen om virtuel surround eller rigtigt surround.. jeg ville helt klart vælge den ægte vare, for det giver simpelthen bare det ekstra, og det at sætte højtalerne om, fjerner overhovedet ikke glæden ved det.. jeg har brugt flere dage på mine højtalere og for at skjule kablerne fra dem osv osv, og jeg er RIGTIGT tilfreds med resultatet, og surround spiller bare bedre end stereo hvis man kan lide at se mange film, og så vidt jeg husker, så er det også bedre end virtuelt surround.. det kan jo aldrig blive lige så godt som den ægte vare

Mvh

Stephen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu