|
DiNovo Edge tastatur virker kun i lader? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2011 kl. 11:49 |
Hej.
Nu er jeg jo ved at sætte en Toshibar bærbar op til setup med ekstern skærm om tastatur, her på Filippinerne. De har tidligere, sammen med min gamle stationære, fået mit DiNovo Edge tastatur. Men af en eller anden grund virker tastaturet kun, hvis det sidder i laderen. Kan man gøre noget ved det?? Er det batteriet der er gået? Kan man skifte det?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er der problemet ligger, er spørgsmålet kan det betale sig, når man ser på hvad et sådan koster. Laveste pris i DK lige nu Kr. 965.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Nej - men kan det være andet? Det virker perfekt når det sidder i laderen. Men lige så snart jeg tager det ud af laderen er der ingen respons eller lys eller noget. Hvis ikke det umiddelbart kan lade sig gøre at skifte batteriet - og til en fornuftig pris - så vil jeg hellere købe et Logitech K800. Det er også et kanonlækkert tastatur - hvis jeg kan finde sådan et her.
Redigeret af Thorvald - 18-December-2011 kl. 12:17 |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Tænd det på knappen på siden. Jeg var også ved at smide mit ud af samme grund. Men børnene må have (sandsynligt) pillet ved tastaturet.
BS |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Super Bschmidt, tak for tippet!!
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
NP. Kender fornemmelsen :-D
BS |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |