recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dir 855 modem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dir 855 modem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
foxterrier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foxterrier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dir 855 modem
    Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:28

Hej gruppe

Jeg har været skylinekunde, og har nu fået fullrate, jeg har dog lidt problemer med at det modem, jeg fik med, ofte går af eller sender signalet dårligt ( alt wireless ). må tænde og slukke mange gange.

Mit spørgsmål er så , Vil det være bedre jeg anvender et Dir 855 modem, jeg har købt for nogle år siden., og hvordan gør jeg det bedst.

Dog mangler der jo et telefonstik i DIR 855, - kan der fåes et eller andet som jeg kan bruge for at få telefon signal igennem 855 ? ( da jeg for at spare, gerne vil undgå for mange el produkter )

Vil i være venlige at skære det lidt ud i pap, da jeg er en dame på 63 år./ min tekniske viden kunne være betydeligt bedre.

Jeg har også en alvarion voice gateway liggende med telefonstik i, men kan jeg undgå at bruge denne spares der jo penge.

kan man sætte begge router op efter hinanden og hvilken skal stå først ?

Håber i forstår meningen med mit spørgsmål !

Tak Anne

Tak for jeres hjælp!!
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 18:02
Du skriver mé en fantastisk stor skrift, så jeg slet ikke kan læse, hvad der står på min lille skærm.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 18:49
Hejsa.
Synes du skulle ringe til Fullrate kundeservice,og be dem om hjælp.
Mener ikke man bare lige kan skifte deres router ud med en anden,og så stadig bevare support fra Fullrate.
Evt.stille spørgsmålet i deres forum.

http://forum.fullrate.dk/index.php

Mvh.

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:30
Som Klaus siger.... Juster lige størrelsen ;-)

Det lyder som om du har nogle andre netværk der forstyrrer dit. Download InSsider og skan nærområdet for hvilke netværk der er og sørg for at dit ikke kører på samme kanal som de andre.

Du kan sagtens have 2 routere i røven af hinanden men er det ikke bedre at se om du kan nøjes med een først?

BS
Til top
act_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2007
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér act_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 20:00
Du kan ikke skifte Fullrate modemet ud med din D-Link router, men du kan godt sætte D-Linken efter Fullrate modemmet. Det gør du ved at sætte et netværkskabel fra en af Fullrate modem/routerens LAN porte i D-linkrouterens WAN port. Mener den bør konfigurere sig selv?

Men egentlig burde Fullrates router jo fungere fint, ring evt. til deres support og sig du har problemer?
Til top
foxterrier Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Sted: Danmark
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér foxterrier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2012 kl. 10:10
Tak for råd, jeg har ringer til fullrate, men det er træls at stå i kø som nummer 15.................
Tak for jeres hjælp!!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu