recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disable blæseren i Panasonic TX P50G10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDisable blæseren i Panasonic TX P50G10

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 13:08

Oprindeligt skrevet af MartinJohansen MartinJohansen skrev:

Det vænner hun sig hurtigt til.

...yep

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 13:12

Oprindeligt skrevet af kimpetersen kimpetersen skrev:

xcardman:
Problemet er at 50" virker for voldsomt på den bedre halvdel, når det ikke er film der vises. Og alle skal jo tilgodeses - stod det til mig, så var der intet problem i at se det på 50".

Du kan lave billedet i 4:3, så bliver det mindre og alle bliver lange i hovederne. Har den fordel at Master Fatman ligner Brad Pitt

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

xcardman:
Problemet er at 50" virker for voldsomt på den bedre halvdel, når det ikke er film der vises. Og alle skal jo tilgodeses - stod det til mig, så var der intet problem i at se det på 50".

Du kan lave billedet i 4:3, så bliver det mindre og alle bliver lange i hovederne. Har den fordel at Master Fatman ligner Brad Pitt

Jeg er godt klar over 4:3, men det er jo ikke det kimpetersen mener.
men bamse er stor og endnu større på en 50 tommer
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 15:24

xcardman:

Ok så kan jeg bedre forstå dig, men så lidt af all star fra tv2 på mit nye pioneer.  fik det i går
Jeg kan kun sige til dem som synes tv2 og deres liveprogrammer, bliver sendt med et dårligt signal. Køb en pioneer.
der en verden til forskel fra mit tidligere pan 42px80 og min 500M. Billedet står bare helt rent og uden antydning af digital støj.
Der skulle et HD signal til på en pan 42px80 for at kunne vise samme kvalitet. Jeg overdriver ikke, har set mange skærme efterhånden
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu